أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۹۱۹۲
زمان انتشار: ۰۹:۲۹     ۲۶ مرداد ۱۳۹۵
یونسی، دستیار رئیس‌جمهور:
«امیدواریم مردم منطقه زاگرس نقش مهم گردشگری را در نظر بگیرند و سر ماه منتظر یارانه نباشند، زیرا این دنیا، دنیای خوردن یارانه نیست و باید از این مرحله با تولید ملی و اقتصاد مقاومتی عبور کنیم و مهم‌ترین هدف توسعه شهرستان باشد».
به گزارش پایگاه 598، «امیدواریم مردم منطقه زاگرس نقش مهم گردشگری را در نظر بگیرند و سر ماه منتظر یارانه نباشند، زیرا این دنیا، دنیای خوردن یارانه نیست و باید از این مرحله با تولید ملی و اقتصاد مقاومتی عبور کنیم و مهم‌ترین هدف توسعه شهرستان باشد».

علی یونسی، دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام و مذاهب دینی در نشست شورای اداری شهرستان چرام گفت: امروز هیچ چیز به اندازه گردشگری شغل ایجاد نمی‌کند و استان‌های زاگرس‌نشین متاسفانه بیشترین بیکاری را دارند. وی بیان کرد:گردشگری مهم‌ترین عامل برای رونق اقتصادی است، زیرا هم امنیت و هم شغل ایجاد می‌کند و سرمایه‌گذاری در گردشگری بیشتر از هر بخش دیگری در ایجاد شغل تاثیر دارد و دولت باید تلاش کند در کهگیلویه‌وبویراحمد گردشگری را در اولویت قرار دهد. وی تاکید کرد: بیکاری شایسته مردم ایران نیست، فقر ریشه همه خلاف‌هاست و ما بهترین استعدادها را داریم، همین گردشگری به جای نفت و معدن کافی است و اگر خوب استفاده کنیم ایران مرکز تمدن اسلامی می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۶
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
-
۱۰:۰۴ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۵
۱
۰
يونسي وامثال يونسي فقط به فكر پر كردن جيبهاي خود شان هستند اين آقا كه از جيب مردم خبر ندارد -رو كه نيست سنگ پا است
پاسخ
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۰ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۵
۱
۰
حقوق صد میلیونی بدهید تا بخوریم ودعایتان کنیم تا زنده بمانید و به خدمت صادقانه تان ادامه دهید حالا صد هم نمی دهید ده بدهید ما قانع ایم
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۴ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۵
۱
۰
نه! این دنیا دنیای خوردن پول های نجومی از خزانه ی بیت المال است!! دولت لطف می کنه کسایی که حقوق های نجومی دارن رو در مناصب مختلف میذاره و کاری به کارشون نداره بعد یه عده ای که حامی دولتن میان میگن مردم یارانه نگیرید! متاسفم ...
پاسخ
amir
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۹ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۵
۲
۰
ايشان راست مي‌گويند دنيا دنياي امثال آقاي صفدر حسيني، خاوري، علي صدقي، علي رستگار و باندسرخه‌اي‌ها است نه دنياي يارانه‌بگيران. اين آقايان هر چه بردند و خوردند عيبي نداره اما اگر يك كارمند و يا كارگر 45 هزار تومان يارانه بگيره اون اشكال داره.
پاسخ
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۵ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۵
۲
۰
خیلی فک می زنی . ولی دنیا ، دنیای گرفتن حقوقهای نجومی است
پاسخ
مجرد
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۷ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۵
۱
۰
این دنیای دنیای یارانه ها نیست، دنیای حقوق های نجومی چی؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها