أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۹۳۳۳
زمان انتشار: ۱۴:۵۸     ۲۶ مرداد ۱۳۹۵
رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران می‌گوید در صورتی که شرایط برگزاری بازی پرسپولیس با تراکتورسازی در تبریز فراهم نشود، باید این بازی در خارج از استان آذربایجان شرقی برگزار شود.
به گزارش پایگاه 598، رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران می‌گوید در صورتی که شرایط برگزاری بازی پرسپولیس با تراکتورسازی در تبریز فراهم نشود، باید این بازی در خارج از استان آذربایجان شرقی برگزار شود.
 
به گزارش مهر، غلامرضا بهروان درباره شائبه‌های لغو دیدار تراکتور و پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر در تبریز، گفت: از مسئولان ورزش استان آذربایجان شرقی تشکر می کنم که پیگیر آماده شدن ورزشگاه یادگار امام هستند اما واقعیت این است که روند کار برای آماده سازی ورزشگاه راضی کننده به نظر نمی رسد. برخی از مصاحبه ها، خیلی امیدوار کننده به نظر نمی رسد.
 
وی ادامه داد: سازمان لیگ نمی‌تواند برنامه مسابقات خود را به تعویق بیندازد. اگر ورزشگاه یادگار امام تا زمان دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی آماده نشود مجبوریم این بازی را در ورزشگاهی دیگر در تبریز برگزار کنیم. امیدوارم مسئولان استانی برای برگزاری این مسابقه در تبریز همکاری لازم را داشته باشند زیرا در غیر اینصورت مجبوریم که بازی را در خارج از استان برگزار کنیم. حیف است که این مسابقه در خارج از تبریز برگزار شود و مردم خوب تبریز از برگزاری این مسابقه محروم شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها