أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۹۴۰۵
زمان انتشار: ۱۰:۴۳     ۲۷ مرداد ۱۳۹۵
فیلمبرداری فیلم سینمایی«دخترعمو، پسرعمو» به کارگردانی روح انگیز شمس چند هفته‌ای است که آغاز شده است و تا به حال نیمی از این فیلم سینمایی ضبط شده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، در حال حاضر فیلمبرداری فیلم سینمایی «دخترعمو، پسرعمو» در تهران ادامه دارد و 30 درصد فیلمبرداری‌اش در تهران باقی مانده است. عوامل سازنده فیلم بعد از اتمام کارشان در تهران طی هفته آینده به شمال می‌روند تا باقی مراحل فیلمبرداری را در شمال کشور انجام دهند.

تصاویر جدید از «دختر عمو پسر عمو»

«دخترعمو، پسرعمو» برای اکران در جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود و احتمالاً سه هفته دیگر فیلمبرداری این فیلم به پایان می‌رسد. تقریباً همه بازیگران این فیلم جلوی دوربین حاضر شده‌اند و قرار نیست بازیگر دیگری به این پروژه اضافه شود.

 تصاویر جدید از «دختر عمو پسر عمو»

داستان این فیلم حول محور زندگی یک پسرعمو و دختر عموست که در زندگی خانوادگی‌شان اختلافات زیادی به وجود می‌آید و آنها با دستور و راهنمایی‌های پدربزرگ خود مجبور می‌شوند تمامی اختلافات خانوادگی را حل کنند.

تصاویر جدید از «دختر عمو پسر عمو»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها