يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۹۴۳۱
زمان انتشار: ۱۱:۴۷     ۲۷ مرداد ۱۳۹۵
مهران رنجبر، نام مهران مدیری این شوق را در او ایجاد کرده که جلو بیاید و بدون ترس کمدی کار کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از رکنا، مهران رنجبر را با موی فرفری و سیبیل در سریال پر بیننده آوای باران به یاد می آوردید. او سابقه زیادی در تئاتر دارد و کارهای جدی زیادی کرده است.اما از انگیزه اش برای یک کار کمدی می گوید. وقتی نام مهران مدیری این شوق را در او ایجاد کرده که جلو بیاید و بدون ترس کمدی کار کند.

  مهران رنجبر

خودش درباره نحوه ورودش به برنامه دورهمی می گوید: بعد از سریال آئیا باران کاری را قبوا نمیکردم تا اینکه ماجرای پیشنهاد کادر در دورهمی پیش آمد.یک فضای تئاتری زنده مقابل 400 تماشاگر و بازی مقابل چند دوربین به صورت همزمان برایم بسیار جالب بود.


وی درباره رضایت خود از حضور در برنامه دورهمی گفت: برنامه دورهمی با تمام حواشی هایی که برایش ایجاد شده است اما کار خاص و سختی است.وقتی می خواستیم برای اجرای یک نمایش روی صحنه برویم دست کم 40تا 50 روز تمرین داریم. آن هم در حالی که هم باید تماشاگرحاضر در استودیو را راضی نگه داریم و هم حواسمان به اجرای درست مقابل دوربین ها باشد. همین سختی و چالشی که دارد برای من جذاب است.حالا هم از فیدبکی که برای نقش سپر می بینم در جامعه راضی هستم و خوشحال.


شخصیت «سپهر» ماحصل تلاش نویسنده، مهران مدیری و من است اما به مرور پخته تر شده است. انواع شخصیت ها را در آن می بینیم و خیلی یک دفعه ای کارهایی را انجام می دهد. او با نمک است اما بازی در آن نقش سخت بود. ضمن آنکه مهران مدیری اصلا نمی گذارد کسی در این کار از بداهه استفاده کند. او در حین کار به شدت با بداهه مخالف است و هر چه می بینید در خود متن هست. مدیری به خوبی انسجام کار را حفظ می کند. در این کار هر کسی در کار خودش از سازندگان و بازیگران تا طراحان صحنه، لباس، دکور و ... یک فرم هستند و کاملا یک تیم کامل هستیم. موفقیت به همین علت در کار ایجاد شده است. من سریالی بازی کردم که بعد از 50 قسمت درخشید اما این کار در همان 10 قسمت اول دیده شد و گل کرد. چنین کاری حتما چیزی دارد و بی شک مهران مدیری می داند که چه کار انجام می دهد وگرنه بی علت که کار مطرح نمی شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها