أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۹۶۳۳
زمان انتشار: ۱۴:۳۷     ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
داعش با انتشار ویدئوی جدید خواستار اجرای حملات مشابه تیراندازی خونین اورلندوی آمریکا در کشورهای دیگر از جمله ایران شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، گروه تروریستی داعش، با انتشار ویدئوی جدید خود به نام «به پا خیزید» در شبکه‌های وابسته به این گروه تروریستی، از طرفدارانش خواست حملاتی شبیه تیراندازی مرگبار باشگاه همجنس‌گرایان شهر «اورلندو» در ایالت فلوریدای آمریکا را انجام دهند.

در این فیلم ۳.۵ دقیقه‌ای از عناصر تروریستی داعش خواسته شده در فرانسه، آمریکا، بلژیک، ایتالیا، روسیه، اسپانیا، دانمارک و ایران، حملات تروریستی «گرگ تنها» را اجرا کنند.

نگارنده مطلب می‌افزاید: تاکنون سابقه نداشته داعش در ویدئوهای خود از ایران بویژه در کنار کشورهای غربی نام ببرد. در این ویدئو، «ابو محمد العدنانی،» سخنگوی داعش، از طرفداران این گروه تروریستی خواست کفار را در کشورهایشان هدف قرار دهند.

در بخش‌های دیگری از این ویدئو، صحنه‌های گردن‌زنی یکی از قربانیان داعش و حملات اخیر عناصر وابسته به این گروه تروریستی در کشورهای دیگر گنجانده شده است. بخش‌هایی از یک فیلم قدیمی این داعش درباره حمله به میدانی در شهر نیویورک نیز در این ویدئو نشان داده می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۰ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
۴
۳۲
خدایا خودت رحم کن از روزی که پایگاه نظامی در اختیار روسها قرار گرفته ما مردم خیلی نگرانیم که تروریستها علیه ما مردم بیگناه عملیات انجام بدهند یا امام زمان فرجی حاصل کن و ما را نجات بده
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۰ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
یکی این بنده خدا رو بگیره
جنگ روانی می دونی چیه؟
به نظر من بزرگترین نقطه ضعف ما جنگ روانی هست که البته سازمان پدافند غیر عامل باید یک مقدار دقت بیشتری روی این موضوع داشته باشه
کریم خان
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۲ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
این حرفها چیه از تهدید یه مشت ارازل ترسیدی مگه این بچه سوسولا اولین باره که مارو تهدید میکنن این حرفها این در اختیار گذاشتن پایگاه نظامی اینها همه بهونست که دو سه تا آدم ترسویی مثل تو رو بترسونن ،مرد باش پسر اینا اگه اهل این قرطی بازیا بودن خیلی پیشتر از اینا این کارو میکردن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۷ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۵
بچه گرگ نمی خواد با این ننه من غریبم درآوردن ادای میش ها را درآوری خر خودتی یعنی تو از مردم ایرانی وهابی ترسو
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۲ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۵
عجب معلوم است توهم ریگی در کفش داری .وگرنه خودت بهتر میدانی قبل از ورود روسیه به جنگ با رفقای تکفیریت هدف اصلی ایران و عتبات عالیات بوده . این از او حرفهاست که دم خروست را باور کنیم یا دعای فرجت را .حضرت رسول فرمودند از منافقان آخر زمان بشدت بیزارم. برو فکری به حال خودت کن هو روسیه حریف خودش است هم ایران .
ناشناس
Sweden
۱۱:۳۰ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۵
مرگ بر تو. تو از نشست و برخاست چند تا هواپیمای روسی که اتفاقا برای امنیت و منافع ایران دارد فعالیت می کنند و فقط در ایران سوختگیری می کنند ناراحتی اما هیچ تاثری از برجام و قراداد نفتی و بانکی نداری.
ناشناس
Netherlands
۰۸:۱۴ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۵
سوراخ موش میفروشم. وای وای داعش حمله نکنه وای وای . من روسیه رو بیرونش میکنم داعش ببخش!
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۴ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۵
اين مسخره بازي كه فرد ناشناس :17 به نمايش گذاشته ,از زبان يك ايراني غيور و با شرف نيست. درواقع در راستاي همان عمليات رواني كفتارهاي بي پدر و مادر و احمق داعشي است. هيچوقت يك ايراني با حميت و با غيرت و مسلمان از حرامزده هاي وهابي كه جاي خود داره ,از اربابان جنايت پيشه روبه صفت اينها يعني دولت نامردان آمريكايي و صهيونيستهاي نجس هم هيچ هراسي نداشته و نخواهد داشت.
حبیب اله
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۰ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
۸
۳
دوست عزیز.چرااینقدرترسیدی؟داعش که هیچ.پدراشون هم که آمریکا وصهیونیزم ووهابیت هستن تا زمانی که سربازان گم نام امام زمان(عج)هستن نمیتونن هیچ غلطی بکنن.
پاسخ
ناشناس
Netherlands
۰۸:۱۵ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۵
از حضور روسیه ترسیده . چون امیدش به ناجیگری آمریکا رو از دست میده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۹ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
۷
۲
چناب ناشناس ۱۷:۰۰ !!
لطفا مزه نریز
پاسخ
ابادانیم
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۳ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۵
۵
۲
ناشناس ترسو.از خودت دفاع نکن و هیچ کاری نکن که به کد خدا بر بخوره.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۰ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۵
۶
۱
مگر روسیه در آلمان و بلژیک و فرانسه پایگاه دارد که تروریست هاب ه آنجا حمله کردند؟!!!
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۰ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۵
۸
۱
این نظر ناشناس ۱۷:۰۰ بیشتر برای ترساندن مردم هست تا ایران دست از مبارزه با داعش بکشد اما زهی خیال باطل ،اینها مزدوران و عمله های صهیونیزم هستند و همکاران داخلی داعش... خدا لعنت کند داعش و حامیان داخلی و خارجی آنان را
پاسخ
ضربت ذوالفقار
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۹ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۵
۳
۱
گرگ تنها...کفتار پیر.....سگ زرد....شغال...خوک...هرچی که اسم عوامل داعش باشد، فقط پاسخشان ضربت ذوالفقار است.
در چند ماه اخیر بسیارتلاش کردند سگهای ولگردشان را برای چنگ و دندان نشان دادن به ایران فرستاده یا در ایران فعال کنند اما دیدید که که مثل سگ کشته شدند و مثل موش در تله افتادند و بزودی هم به به اجداد آل سعود در بالای چوبه دار میرسند!

داعش و اربابانش برای هر اقدام خود، پاسخ محکم و استخوان شکن دریافت خواهند کرد.
ایران قدرتمند خوب میداند کجا و چگونه کمر امریکا و اسرائیل و ال سعود را بشکند و این مکان به اراده ما بستگی دارد که در قلب امریکا باشد یا در منطقه!
پاسخ
نعمت
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۸ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۵
۴
۲
بگبن بيان با گرگ و خر و كوفتي كه دارن تا ببينن شيرهاي علوي چيكارشون ميكنن
پاسخ
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۷ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۵
۲
۰
دوستان اگرجنگ هشت ساله باحزب بعث رایادنمیدهیدازدیگران بپرسیدکه ماباامکانات کم باچندین کشورجنگیدیم نگران نباشیدایران مهددلیران وبیشه شیران
پاسخ
محمد رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۱ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۵
۰
۴
جمهوری اسلامی با کشتار اهل سنت و نابرابری حقوقی به جنگ فرقه ای دامن میزند
پاسخ
بچه رزمنده 35 ساله ازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۴ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۵
بنام خداسلام علیکم ؛ قابل توجه خوانندگان محترم ؛ ااین پیام گویا از اسراییل وبه اسم محمد رضا ارسال وگذاشته شده است - التماس دعا
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۲ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
۱
۰
این جنگ فرقه ای نیست اگر بود داعش این همه اهل سنت و کردهای عراق رو نمیکشت احمق اونایین که وسیله میشن برا اهداف شوم داعش گه فکر میکنن اگر ادما های بی گناهو بکشن به بهشت میرن...کدوم نابرابری حقوقی... اهل سنت سال هاست که دارن با عزت و احترام در بالاترین منصب های اجتماعی تو ایران زندگی میکنن و مهم تر از همه با امنیت.. میدونید تامین امنیت چقدر هزینه جانی برمیداره.. اوضاع اهل سنت تو عراق سوریه و فلسطین خوبه نه؟؟؟
پاسخ
امین
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۳ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
۱
۰
ما،مردم ایران کشوری هستیم به پنهای جهان هستی،،افکاری داریم که ازاندیشه های نو حکایت میکند.مردمی هستیم همراه باعشق وانسان دوستی تمدن هزارساله ما این راثابت میکند،،ماازنسل انسان های باکرامت وشجاعت هستیم،،مامیتوانیم،وخواهیم توانست بااین مردم پاک وبشردوست ازاین طوفان گذر کنیم وتمدن وایران عزیزمان راپیروز کنیم،،،مامردمی داریم ازجنس اسمان،،که همه جهان روزی زیر این چترخواهند بود،،پس داعش وامثال ان انقدرریزند که ایران عزیز جای برای این انسان های خوک صفت نخواهد گذاشت،،به امید سربلندی وطنمان،،جانمان ایران
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها