يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۹۶۴۵
زمان انتشار: ۱۴:۵۳     ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
وزیر ارتباطات از افتتاح فاز اول شبکه ملی اطلاعات مقارن با هفته دولت امسال خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، محمود واعظمی ظهر پنجشنبه در جریان افتتاح پروژه های مخابراتی استان فارس بیان کرد: پنهای باند در فارس رشد خیلی خوبی داشته و شبکه انتقال استان فارس رشد ۴۰۰ درصدی داشته است.

وی با اشاره به اینکه مشترکان اینترنت در فارس هشت برابر شده اند و توسعه فیرنوری با وضعیت بسیار خوبی در استان در حال انجام است، بیان کرد: امسال وزارت ارتباطات ۴۷۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش ارتباطات در سطح استان انجام داده و تا پایان سال این رقم به یک هزار و ۲۰ میلیارد تومان می رسد.

وزیر همچنین گفت: هزار کیلوکتر فیبرنوری تا پایان دولت در استان اجرا خواهد شد و پهنای باند چهار برابر خواهد شد.

وی در عین حال گفت: پایان عمر دولت یازدهم، امکان استفاده از اینترنت در تمام روستاهای با جمعیت بالای ۱۵ خانوار کشور فراهم خواهد شد.

واعظی با اشاره به اینکه برای تحقق این امر ۸۵ درصد از اقدامات زیرساختی صورت گرفته است، بیان کرد: امروزه در سطح کشور هیچ بخشی را نمی توان دید که چنانچه با IT تلفیق شود به تحول منجر نشود و امروز به‌دنبال ایجاد شبکه ملی اطلاعات هستیم و تلاش داریم فاز اول شبکه ملی اطلاعات را در هفته دولت به بهره برداری برسانیم.

واعظمی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مردم فارس در انتخابات مجلس نشان دادند با عقلانیت، اعتدال و هدفمندی انتخاب می کنند و باید گفت فارس استان بسیار غنی و دارای پتانسیل بالاست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها