يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۹۷۶۶
زمان انتشار: ۱۱:۳۳     ۳۰ مرداد ۱۳۹۵
مشاور عالی سازمان سنجش کشور گفت: فردا یکشنبه 31 مرداد آخرین مهلت داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری سال 95 برای انتخاب رشته است و این مهلت به هیچ وجه تمدید نمی شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان، حسین توکلی گفت: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده، مهلت انتخاب رشته های تحصیلی آزمون سراسری سال 95 ساعت 24 فردا یکشنبه 31 مرداد به اتمام می رسد.

وی افزود: این مهلت به هیچ وجه تمدید نخواهد شد و داوطلبان باید در مدت زمان باقی مانده نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور با ارائه آماری از تعداد داوطلبانی که انتخاب رشته خود را نهایی کرده اند اظهارکرد: تا ساعت 8 صبح امروز شنبه 30 مرداد تعداد 285 هزار و 813 داوطلب نسبت به انتخاب کد رشته محل های با آزمون اقدام کرده اند.

توکلی ادامه داد: 33 هزار و 257 داوطلب نیز نسبت به انتخاب کد رشته محل های بدون آزمون (صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) اقدام کرده اند.

وی با ارائه توصیه ای به داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری سال 95 خاطرنشان کرد: به کلیه داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری سال 95 توصیه می شود در مدت زمان باقی مانده، نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور تاکید کرد: ساعت 24 فردا یکشنبه 31 مرداد، آخرین مهلت برای انتخاب رشته داوطلبان خواهد بود و به هیچ وجه این مهلت تمدید نمی شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها