أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۹۸۰۶
زمان انتشار: ۱۴:۲۶     ۳۰ مرداد ۱۳۹۵
تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز كه قرار بود براي حضور در جام شهدا به تهران سفر كند با توجه به اينكه اين مسابقات برگزار نمي‌شود،‌ از تبريز خارج نخواهد شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس: تراكتورسازي چند روزي است كه تمريناتش را در تبريز آغاز كرده و امور مربوط به آماده‌سازي را زير نظر كادرفني پشت سر مي‌گذارد.

در همين راستا قرار بود شاگردان امير قلعه‌نويي براي حضور در جام شهدا راهي تهران شوند كه با توجه به عدم برگزاري اين مسابقات سفر تراكتورسازي لغو شده و آنها تمريناتشان را در تبريز دنبال مي‌كنند.

طبق اعلام سيامك قليچ‌خاني مديررسانه‌اي باشگاه تراكتورسازي به خبرنگار ورزشي فارس، قرار است تراكتورسازي در تبريز 3 ديدار دوستانه برگزار كند. شاگردان قلعه‌نويي در تعطيلات با پيكان، ماشين‌سازي و شهرداري اروميه روبرو مي‌شوند.

قليچ‌خاني در پاسخ به سوالي در مورد وضعيت ورزشگاه يادگار امام تبريز، گفت: اينطور كه مديركل اعلام كرده بعيد است ورزشگاه براي ديدار پرسپوليس و تراكتورسازي، آمده شود. اين مسئله از حوزه وظايف ما خارج است ونمي‌توانيم اقدام خاصي انجام دهيم. 

وي در مورد اينكه آيا رايزني خاصي صورت دادند و در صورت آماده نشدن ورزشگاه راضي به بازي در خارج از تبريز مي‌شوند، تصريح كرد: ما رايزني كرديم و تا آنجا كه به ما مربوط مي‌شود تلاشمان را انجام داديم اميدوارم ورزشگاه هر طور شده آماده شود اما در صورت نرسيدن زمين به هيچ وجه در خارج از تبريز به ميدان نمي‌رويم و بايد در زمين اختصاصي تراكتورسزاي بازي كنيم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها