کد خبر: ۳۸۹۸۱۱
زمان انتشار: ۱۴:۳۲     ۳۰ مرداد ۱۳۹۵
معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي دانشگاه فرهنگيان از جذب 10 هزار نفر با آزمون استخدامي در آموزش و پرورش خبر داد و گفت: پيش‌بيني مي‌‌شود اين آزمون همزمان با آزمون دستگاه‌هاي اجرايي كشور در شهريورماه برگزار شود.

به گزارش پایگاه 598، نعمت‌الله موسي‌پور معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي دانشگاه فرهنگيان در گفت‌‌وگو با فارس، از استخدام 10 هزار نفر در آموزش و پرورش خبر داد و گفت: امسال براي طرح مهارت‌آموزي حرفه‌اي معلمان، 10 هزار نفر ظرفيت داريم كه اين افراد پس از پذيرفته شدن در آزمون استخدامي آموزش و پرورش براي گذراندن دوره‌هاي آموزشي به دانشگاه فرهنگيان مي‌آيند. 

وي با بيان اينكه باقي‌مانده‌هاي رديف‌ استخدامي سال گذشته انتخاب معلم، در آزمون استخدامي ادارات دولتي كه شهريور ماه برگزار مي‌شود درج شده است و تعدادي از افراد نيز ثبت نام كردند، افزود: وزارت آموزش و پرورش قبلاً به ما وعده داده است كه اگر بتواند قبل از برگزاري آزمون استخدامي متمركز دستگاه‌هاي اجرايي كشور، رديف اسخدامي بگيرد،‌ اين آزمون با آن آزمون استخدامي مشترك برگزار مي‌‌شود و اميدواريم با توجه به اينكه رديف اخذ شده است آزمون استخدامي آموزش و پرورش نيز 19 شهريور ماه برگزار شود.

معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي دانشگاه فرهنگيان با بيان اينكه دوره يكساله آموزشي مهارت‌آموزي پذيرفته‌شدگان آزمون استخدامي بايد از مهرماه شروع شود، گفت: سال گذشته اين دوره خيلي طول كشيد و از اسفند ماه شروع شد به همين سبب دوره نه چندان رضايت‌بخشي برگزار شد و مشكلات آموزشي و اجرايي زيادي داشتيم كه اميدواريم امسال بتوانيم دوره آموزشي يكسال مهارت را بدون مشكلي آغاز كنيم. 

وي تصريح كرد: عمده‌ترين مشكل ما اين است كه بايد منطبق بر شرايط اجراي مدرسه، آموزش‌هايمان را دنبال كنيم يعني از همان اول مهر كه دانش‌آموزان به مدرسه مي‌روند مهارت‌آموزان و كساني كه دوره‌هاي كارورزي را طي مي‌كنند بايد بتوانند در مدرسه حضور پيدا كرده و تمام شرايط واقعي مدرسه را تجربه كنند.

موسي‌پور تصريح كرد: تأخير در اعلام نتايج و پذيرش عملاً اين انطباق با شرايط طبيعي مدرسه را دچار مشكل مي‌كند و آموزش‌ها به كيفيت‌ كمتر مي‌انجامد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها