يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۹۸۵۸
زمان انتشار: ۱۴:۵۹     ۳۰ مرداد ۱۳۹۵
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که قرار بود برای حضور در جام شهدا به تهران سفر کند با توجه به اینکه این مسابقات برگزار نمی‌شود،‌ از تبریز خارج نخواهد شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، تراکتورسازی چند روزی است که تمریناتش را در تبریز آغاز کرده و امور مربوط به آماده‌سازی را زیر نظر کادرفنی پشت سر می‌گذارد.
 
در همین راستا قرار بود شاگردان امیر قلعه‌نویی برای حضور در جام شهدا راهی تهران شوند که با توجه به عدم برگزاری این مسابقات سفر تراکتورسازی لغو شده و آنها تمریناتشان را در تبریز دنبال می‌کنند.
 
طبق اعلام سیامک قلیچ‌خانی مدیررسانه‌ای باشگاه تراکتورسازی به فارس، قرار است تراکتورسازی در تبریز 3 دیدار دوستانه برگزار کند. شاگردان قلعه‌نویی در تعطیلات با پیکان، ماشین‌سازی و شهرداری ارومیه روبرو می‌شوند.
 
قلیچ‌خانی در پاسخ به سوالی در مورد وضعیت ورزشگاه یادگار امام تبریز، گفت: اینطور که مدیرکل اعلام کرده بعید است ورزشگاه برای دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی، آمده شود. این مسئله از حوزه وظایف ما خارج است ونمی‌توانیم اقدام خاصی انجام دهیم.  
 
وی در مورد اینکه آیا رایزنی خاصی صورت دادند و در صورت آماده نشدن ورزشگاه راضی به بازی در خارج از تبریز می‌شوند، تصریح کرد: ما رایزنی کردیم و تا آنجا که به ما مربوط می‌شود تلاشمان را انجام دادیم امیدوارم ورزشگاه هر طور شده آماده شود اما در صورت نرسیدن زمین به هیچ وجه در خارج از تبریز به میدان نمی‌رویم و باید در زمین اختصاصی تراکتورسزای بازی کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها