امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۸۹۸۷
زمان انتشار: ۱۱:۲۵     ۱۹ بهمن ۱۳۹۰

جانباز ۷۰ درصد جنگ تحميلي در مراسم تجديد ميثاق دانشگاهيان استان مركزي با شهداي انقلاب اسلامي که در گلزار شهداي اراک برگزار شد، بر لزوم تشريح مقام والاي شهداي انقلاب و جنگ به مردم تأکيد کرد.

به گزارش ايسنا - منطقه مرکزي- نورعلي غريبي در اين مراسم كه به همت جهاد دانشگاهي استان مركزي برگزار شد، با اشاره به مقام والاي شهداي جنگ تحميلي و انقلاب، جايگاه آنان را بسيار شامخ و برکات وجودي آنان را در شکل‌گيري انقلاب و نظام جمهوري اسلامي قابل توجه عنوان کرد.

وي که با حضور در حوزه‌هاي مختلف اعم از بسيج و سپاه مدت‌هاي مديدي را در جبهه‌هاي جنگ تحميلي به سر برده است، در اين مراسم خاطراتي از حضور در جبهه‌هاي جنوب و غرب کشور بيان كرد.

به گزارش ايسنا، نورعلي غريبي که متولد «ميلاجرد» شهرستان کميجان است، در اوان جواني به عنوان يکي از نيروهاي مؤثر سپاه پاسداران انقلاب اسلامي استان شناخته مي‌شد. او پس از يك سال حضور در جبهه‌ها، براي برگزاري مراسم ازدواج خود به يك مرخصي كوتاه رفت و در آستانه ازدواج،با اولويت قرار دادن جبهه و جنگ و با پيروي از دستور رهبر کبير انقلاب مبني بر اين كه جبهه‌ها را خالي نگذاريد دوباره به کردستان اعزام شد.

وي پس از گذشت زمان کوتاهي از بازگشت به جبهه، در منطقه کردستان به شدت مجروح شد و دو پا و دو چشم خود را از دست داد.

اين جانباز جنگ تحميلي مدت زمان طولاني را در بيمارستان گذراند و بيش از ۵۰ بار در ايران و ديگر کشورها بر روي وي عمل جراحي انجام شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها