أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۹۹۶۸
زمان انتشار: ۱۲:۳۲     ۳۱ مرداد ۱۳۹۵
بازیگر سینما و تلویزیون گفت: استقبال چشم گیری از قولی که در خندوانه دادم شد و ما با مجموعه دویست تا سیصد نفری از داوطلبان بازیگری روبرو شدیم. خود من از این استقبال شگفت زده شدم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان، امین تارخ بازیگری را یکی از بخش های مهم عرصه سینما خواند و گفت: من همیشه به هنرجوهایم می گویم که اگر کسی آمد و بعد از گذراندن دوره های بازیگری فهمید که بازیگر نیست، معنی اش این نیست که در هیچ زمینه دیگر سینمایی استعداد و توانایی ندارد.

وی ادامه داد: واقعیت این است که کارگاه من کارگاه آموزش بازیگری است اما در قبال تولیدمحور بودن هنرجویان در آینده باید بگویم، تصادفاً برعکس توقع خودم تعداد زیادی از خروجی های این کلاس ها اگر بازیگر نشدند در زمینه های دیگر موفق بوده اند، مثلاً مجری های خوبی شده اند مثل حمیدرضا رضایی یا تهیه کننده ها و نویسنده های خوبی شده اند. یکی از همین نویسندگان موفق از این نسل امین سالاروند بود که هم نویسندگی و هم در ساخت سریال اقدام نمود.

تارخ دلیل کم کاری های چند سال اخیر خود را چنین بیان کرد: سطح کارها خیلی پایین آمده و همین پایین بودن سطح سناریوها باعث دوری من از دوربین بوده است.

وی در ادامه تصریح کرد: مشکلات مالی، نبود توجه درست و همه عوامل در این افت شدید تاثیرگذار هستند. به نظر من اگر مردم به سراغ کانال های دیگر رفته اند بی تقصیر نیستند چون به هر حال دوست دارند اتفاقی را ببینند که جذاب باشد که متاسفانه تلویزیون ما کاملاً این جذابیت را از دست داده است.

تارخ در پایان نسبت به حضورش در برنامه "خندوانه" خاطرنشان کرد: بعد از حضور در برنامه "خنداونه" و  قولی که برای خوشحالی چند نفر بیرون از برنامه و حضورشان در کلاس های بازیگری ام دادم، استقبال چشم گیری از آن اتفاق به عمل آمد و ما با مجموعه دویست تا سیصد نفری از داوطلبان بازیگری روبرو شدیم. خود من از این استقبال شگفت زده شدم. در این میان سه نفر از میان این دوستان انتخاب شده اند و دو نفر دیگر هم در آینده انتخاب خواهند شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها