يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۰۰۷۲
زمان انتشار: ۱۷:۲۵     ۳۱ مرداد ۱۳۹۵
در آستانه هفته دولت (دوم تا هشتم شهریور) ویژه برنامه نگاه یک، عملکرد وزارتخانه مختلف را هر شب نقد و بررسی می‌کند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، این برنامه در8 شب میزبان وزرا و اعضای هیات دولت خواهد بود. شب گذشته و در اولین ویژه برنامه، محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت و رییس سازمان برنامه و بودجه حضور داشت.

امشب و در دومین ویژه برنامه حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات مهمان نگاه یک است. این برنامه که بعد از سریال شبانگاهی شبکه یک به روی آنتن می رود، وزیر اطلاعات درباره عملکرد و برنامه این وزارتخانه با مردم گفتگو می کند. وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزیر و شهرسازی مهمانان دوشنبه اول شهریور و چهارشنبه سوم شهریور نگاه یک هستند. همچنین وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزیرامور اقتصاد و دارایی و رییس دفتر رییس جمهور به ترتیب در برنامه شنبه ششم شهریور، یک شنبه هفت شهریور و دو شنبه هشتم شهریور حضور خواهند یافت. در این برنامه ها، دستاوردها و عملکرد یکسال گذشته و برنامه های آتی وزارتخانه ها و دولت بررسی می شود.

برنامه نگاه یک به تهیه کنندگی حسن نهضت و اجرای مهدی مهدی قلی، حوالی ساعت 23 از شبک یک سیما به روی آنتن می رود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۰ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۵
۰
۰
لطفا از این اقای وزیر در خصوص چهار میلیار تومان وام بانکی و عزل یکی از مدیرانش که نخواست از این گونه رانت ها به نفع جناب وزیر استفاده نماید سوال کنید. و بپرسید که چرا فرزندایشاندر ابتدا رد صلاحیت شد و سپس بعداز جلسه با اعضای خبرگان مجددا تایید شد.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها