يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۰۱۵۸
زمان انتشار: ۱۲:۳۵     ۰۱ شهريور ۱۳۹۵
بازیگر سریال «گشت ویژه» گفت: در این سریال برای اولین بار است که در نقش پلیس ظاهر می‌شوم. او پلیسی است که به فیلم و سینما علاقه دارد و فیلم‌های پلیسی زیادی می‌بیند و بیشتر تحت تاثیر آنها است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، «شاهد احمدلو» بازیگر سریال «گشت ویژه»  گفت: در این سریال نقش «سروان شاهد» یکی از پلیس‌های اصلی را بازی می‌کنم. هر یک از این پلیس‌ها در هر قسمت با داستان و ماجرایی روبرو می‌شوند.

وی ادامه داد: هر سه این پلیس‌ها، پلیس یگان ویژه هستند و هر کدام با خصوصیات و ویژگی‌های مخصوص به خود که ادبیات و نوع صحبت کردن‌شان آنها را از لحاظ شخصیتی متمایز می‌کند، با یکدیگر رفاقت و صمیمیت دارند.
 
 گشت ویزه

بازیگر سریال «رهایی» در ادامه افزود: طبق برنامه ریزی های از پیش تعیین شده تا 21 مهرماه مشغول به ضبط خواهیم بود و در روزهای پایانی ضبط با پخش سریال همزمان می‌شویم.

کارگردان سریال «آقا و خانم سنگی» با اشاره به جذابیت‌های شخصیتی «سروان شاهد» گفت: در این سریال برای اولین بار است که در نقش پلیس ظاهر می‌شوم. او پلیسی است که به فیلم و سینما علاقه دارد و فیلم‌های پلیسی زیادی می‌بیند و بیشتر تحت تاثیر آنها است.

وی با اشاره به نقش مثبت در این سریال و نقش منفی در سریال «رهایی» بیان داشت: به هر حال تجربه نقش‌های متفاوت برای فردی که عاشق بازیگری  و سینما و کارگردانی است می‌تواند جالب باشد و من نیز می‌توانستم از این فرصت استفاده کرده و انرژی خود را محک زدم که این اتفاق با حضور کارگردان خوبی مثل مهدی رحمانی میسر شد.خوشبختانه همکاری و دوستی خوبی بین‌مان وجود دارد.

این بازیگر ضمن بیان استفاده از بدلکار برای ایفای برخی از سکانس‌ها به جای خود ادامه داد:‌ تا جایی که بتوانیم خودمان حرکاتی که نیاز باشد را انجام می‌دهیم و اگر هم ببینیم به سلامتی‌مان ضرر خواهد زد، کار را به بدلکار می‌سپاریم.

وی در پایان گفت: در حال حاضر تصمیم دارم فیلم سینمایی بسازم و منتظر هستم تا بعد از سریال «گشت ویژه» چهارمین فیلم سینمایی‌ام را کارگردانی کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها