‏تَرْمِيهِمْ بِحِجَارَةٍ مِنْ سِجِّيلٍ *** بر آنان سنگ‌هایی از نوع سنگ گِل می‌افكندند...

      

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۰۱۸۳
زمان انتشار: ۱۵:۳۰     ۰۱ شهريور ۱۳۹۵
کانال تلگرام 598: صفر تا صد ماجرای بازداشت سفیر ژاپن در ایران/ کارت شناسایی آقای سفیر کار دستش داد

-بر اساس گفته‌های سفارت ژاپن عصر روز ۲۸ آپریل زمانی که سفیر و همسرش در یک میهمانی شام به میزبانی یکی از آشنایان محلی حضور داشتند این حادثه اتفاق افتاده است که افراد حاضر در این میهمانی، دیپلمات‌های خارجی بودند و در این میهمانی الکل هم سرو می‌شده است.

-ایلنا به نقل از روزنامه ژاپن‌تایمز نوشت: سفارت ژاپن در تهران روز یکشنبه اعلام کرد که «هیرویاسو کوبایاشی» سفیر این کشور در ایران در ماه آپریل برای مدت کوتاهی بازداشت و توسط نیروهای امنیتی بازجویی شده و اعتراض سفارت ژاپن نیز متعاقبا به وزارت امور خارجه ایران ابلاغ شده است.

-این روزنامه نوشته است که دلیل این بازداشت همچنان مشخص نشده ولی باید گفت چنین حرکتی نقض مصونیت دیپلماتیک است که به ازای آن دیپلمات‌های خارحی از هر گونه بارزداشت و دستگیری در امان هستند.

-این روزنامه همچنین نوشت: بر اساس گفته‌های سفارت ژاپن عصر روز ۲۸ آپریل زمانی که سفیر و همسرش در یک میهمانی شام به میزبانی یکی از آشنایان محلی حضور داشتند این حادثه اتفاق افتاده است که افراد حاضر در این میهمانی، دیپلمات‌های خارجی  بودند و در این میهمانی الکل هم سرو می‌شده است.

-این روزنامه ادامه داده است: در اواسط شام ماموران امنیتی به داخل آمدند و از خروج میهمانان و همچنین استفاده آنها از گوشی‌های تلفن همراه ممانعت کرده‌اند.

-هیرویاسو کوبایاشی آن زمان کارت شناسایی‌اش را که به کارت دیپلماتیک معروف است به همراه نداشت و در عوض بیزینس کارتش را نشان داده است که مورد بی توجهی ماموران قرار گرفت و او بازجویی شده است.

به کانال 598 بپیوندید:
@www_598_ir
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها