أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۰۲۰۸
زمان انتشار: ۲۲:۱۸     ۰۱ شهريور ۱۳۹۵
پدافند هوایی ارتش یمن و کمیته‎های مردمی وابسته به انصارالله، یک فروند بالگرد «آپاچی» متعلق به ارتش عربستان را در منطقه مرزی «نجران» واقع در جنوب غربی این کشور هدف قرار داد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از المیادین، پدافند هوایی ارتش یمن و انصارالله امروز(دوشنبه) یک فروند بالگرد آپاچی ارتش عربستان را در منطقه «نجران» واقع در جنوب غربی عربستان منهدم کرد.

وزارت دفاع یمن نیز در بیانیه ای خبر منتشر شده درباره سرنگونی آپاچی عربستان در نجران به دست نیروهای یمنی را تائید کرد.

این چندین آپاچی عربستان است که به دست نیروهای یمنی سرنگون می شود و ارتش یمن از آغاز تجاوزات سعودی علیه یمن، بارها این بالگرد آمریکایی را که در اختیار ارتش عربستان است، شکار کرد.

نیروهای موشکی یمن امروز همچنین چندین موشک به سمت پایگاه نظامی «الشرفه» در نجران عربستان شلیک کردند.

شبکه خبری المسیره گزارش داد که یگان موشکی ارتش یمن امروز با شلیک 12 فروند موشک «کاتیوشا»، پایگاه نظامی «تنصاب» در منطقه مرزی «نجران» واقع در جنوب غربی عربستان را منهدم کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها