يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۰۲۱۷
زمان انتشار: ۲۲:۳۰     ۰۱ شهريور ۱۳۹۵
فرمانده قرارگاه قدس خبر داد؛
فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه مبارزاتی در سطح منطقه برای مقابله با گروه‌های ضدانقلاب انجام شده، گفت: امسال ۳ تا ۴ گروهک فعال ضد انقلاب آن سوی مرزها را منهدم کردیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، سردار محمد مارانی در نشست مشترک دستگاه‌های مبارزه با مواد مخدر که با حضور مسئولان ۵ استان جنوب و جنوب شرق کشور شامل استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی در تهران برگزار شد، اظهار داشت: سپاه، امنیت در همه زمینه ها را دنبال می‌کند، در مباحثی چون اتباع بیگانه، قاچاق، ضد انقلاب و گروه های تروریستی که در آن سوی مرزها فعالیت دارند، مبارزه‌هایی در سطح منطقه با همکاری سایر مجموعه‌های ذیربط انجام می‌شود.

وی افزود: با توجه به طرح هایی که در سال ۹۵ داریم مبارزاتی در سطح منطقه انجام شده و به توفیقات خوبی رسیده‌ایم. بحث مبارزه با گروه های ضد انقلاب که بنا دارند از مرزهای شرقی وارد شده و در عمق کشور ناامنی ایجاد کنند، از جمله مهمترین موضوعات است.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: در سال ۹۵ علی رغم توطئه‌های بسیاری که علیه ما وجود داشته و گسترش فعالیت گروه‌های مختلف در آن سوی مرزها توانستیم به توفیقات خوبی دست پیدا کنیم.

مارانی گفت: امسال ۳ تا ۴ گروه فعال گروهک‌های ضد انقلاب آن سوی مرزها را منهدم کردیم.

وی افزود: یکی از آنها گروهی با سر تیمی امان‌الله رئیسی بود که به گروهک فرقان وصل بود. این گروه قصد داشت در مرزها و شهرهای مرزی و در عمق کشور اقداماتی انجام دهد و نزدیک به ۱۵۰ کیلوگرم مواد منفجره به همراه داشت.

مارانی ادامه داد: اواخر ماه مبارک رمضان با همکاری همکاران نیروی انتظامی ۴ نفر از این گروه را به هلاکت رساندیم، امان‌الله رئیسی به همراه تعدادی از عناصر که یک تیم تروریستی ۹ نفره بودند، دستگیر شدند و موفق نشدند هیچ اقدامی صورت دهند.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور در پایان گفت: امروز بحث کنترل مرزهای جمهوری اسلامی ایران را با هوشیاری انجام می دهیم به ویژه اینکه اخبار دقیقی مبنی بر تلاش سرویس‌های عربی به خصوص عربستان و غرب و کشورهای غربی برای ایجاد ناامنی در مرزهای شرقی در دست داریم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها