يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۰۲۵۵
زمان انتشار: ۱۲:۱۷     ۰۲ شهريور ۱۳۹۵
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به پخش فایل صوتی منتظری از رادیو بی‌بی‌سی گفت: آنچه پخش شد برای تطهیر جنایات منافقین بود اما جنایت‌های منافقین هیچ‌گاه از یاد ملت ایران نمی‌رود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، سید مرتضی نبوی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در جمع بازاریان تهران و در مسجد امام (ره) به تشریح سوابق منافقین در قبل و بعد از انقلاب پرداخت و جنایات آنها را تشریح کرد.

نبوی اظهار داشت: روز هشتم شهریور منافقین در یک اقدام تروریستی دو تن از مجاهدان راه خدا و یاران امام خمینی(ره) یعنی شهیدان رجایی و باهنر را از انقلاب و مردم گرفتند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: امام و شهید مطهری منافقین را به خوبی می‌شناختند و منافقین در حادثه هفتم تیر 72 تن از یاران امام را به فجیع‌ترین شکل ممکن در انفجار حزب جمهوری اسلامی به شهادت رسانده بودند.

وی خاطرنشان کرد: منافقین در سال‌های 54 و 55 به دلیل نفوذ ساواک انشعاب پیدا کردند و به اختلافات داخلی خود مشغول بودند. آنها پس از انقلاب رسما علیه مردم اعلام جنگ مسلحانه کردند و رو در روی مردم قرار گرفتند. امام (ره) آنها را نصیحت کرد اما نپذیرفتند و راه محاربه با نظام را در پیش گرفتند.

نبوی با اشاره به نفوذ منافقین در بیت منتظری گفت: بیت منتظری به واسطه برادر داماد وی تحت نفوذ منافقین بود و هر چه امام (ره) هشدار داد متاسفانه آقای منتظری توجه نکرد و راه انحرافی خود را اصلاح نکرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به پخش فایل صوتی منتظری از رادیو بی‌بی‌سی گفت: آنچه پخش شد برای تطهیر جنایات منافقین بود، جنایت های منافقین هیچ‌گاه از یاد ملت ایران نمی رود.

وی با اشاره به روابط منافقین با آل سعود گفت: آل‌سعود اخیرا با منافقین ارتباط برقرار کرده است. آل سعود برای ادامه جنایاتش در منطقه خود را نیازمند منافقین می بیند. منافقینی که زمانی دست در دست صدام مرتکب بزرگترین جنایات در عراق و نیز در 8 سال دفاع مقدس شدند.

نبوی در ادامه افزود: منافقین پس از پذیرش قطعنامه 598 از سوی ایران با پشتیبانی هوایی ارتش بعث به نام عملیات فروغ جاویدان به ایران حمله کردند که در عملیات مرصاد شمار زیادی از آنها به درک واصل شدند و دوستان آنها در زندان به خیال واهی دست به شورش زدند تا به آنها بپیوندند. آنها به دلیل محاربه مجازات شدند . حالا فردی از اهالی فتنه که اخیرا از زندان آزاد شده از آنها حمایت می‌کند و خواستار عذرخواهی نظام از خانواده های آنها شده است . اینها کسانی بودند که به ملت خیانت کرده و به صدام خدمت می کردند. اکنون در اختیار آمریکا و عربستان هستند. واقعا این همگرایی با منافقین تاسف آور است.

وی با گرامیداشت یاد شهیدان باهنر و رجایی گفت: بنده در دوران تحصیل شاگرد شهید رجایی بودم. او شخصیتی آرام و متین داشت و فوق العاده مومن و انقلابی بود، او در سخنرانی های خود به قرآن استناد می کرد . پس از حادثه هفتم تیر همه را به صبر و استقامت دعوت فرمود . او هوشمندانه یک دانشمند اسلامی به نام باهنر را نخست وزیر کرد. اگر دشمن اجازه می داد این دو نفر با تدبیر الهی مشکلات کشور را در همان دوران حل می کردند.

نبوی اظهار داشت: در جلسات هیئت دولت فضای بحث باز بود وبه صراحت هر کس نظر خود را می گفت و شهید باهنر هوشمندانه و عالمانه جمع بندی می کرد، به گونه ای که نظرات همه تامین می‌شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها