أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۰۲۶۱
زمان انتشار: ۱۲:۴۱     ۰۲ شهريور ۱۳۹۵
لاریجانی در پاسخ به تذکر یک نماینده؛
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پرواز جنگنده‌های روسی از پایگاه هوایی همدان متوقف نشده است، گفت: ایران در مبارزه با تروریست با روسیه اتحاد دارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی، محمود صادقی نماینده تهران در تذکری گفت: در جلسه قبل تقاضایی به امضاء ۲۰ نفر از نمایندگان برای حضور مسئولان ذیربط جهت ارائه توضیحات در خصوص حضور هواپیماهای روسی در پایگاه نوژه به هیئت رئیسه ارائه شد. زیرا ما نباید پایگاه های خودمان را در اختیار قدرتهای جهانی قرار دهیم.

وی ادامه داد: این درخواست، برای هماهنگی و هم افزایی بیشتر بین قوا بود که متاسفانه تاکنون پاسخی به درخواست ما داده نشده است.

صادقی گفت: علی رغم اینکه پرواز این قدرت جهانی در این پایگاه متوقف شده است، تقاضای ما هنوز پابرجاست و تقاضای برگزاری جلسه غیر علنی داریم.

در ادامه، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پرواز جنگنده‌های روسی از پایگاه هوایی همدان متوقف نشده است، گفت: ایران و روسیه در مبارزه با تروریسم، اتحاد دارد و این اتحاد به نفع مسلمانان منطقه است.

وی تصریح کرد: همچنان تاکید میکنم هیچ پایگاهی به هیچ کسی داده نشده و این پایگاه برای سوخت گیری است. اگر نمایندگان تقاضایی دارند، بررسی می کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها