أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۰۲۹۷
زمان انتشار: ۱۴:۱۶     ۰۲ شهريور ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش، در اقدامی عجیب تقریبا همه مدیران باشگاه پرسپولیس برای افتتاحیه کارخانه و فروشگاه‌های اسپانسر پیراهن به شیراز سفر کردند. جدا از اینکه این اقدام سوالات بزرگی مثل اینکه «چرا سرمربی پرسپولیس تیمش را رها کرده یا مدیران باشگاه امور مهمی مثل پرونده ژوزه را روی زمین گذاشته‌اند و رفته‌اند» به وجود می‌آورد، حساسیت برانگیز هم هست. در گزارش تصویری مربوط به این مراسم کاشانی، طاهری، آجورلو و برانکو قیچی به دست در حال بریدن روبان هستند؛ اتفاقی که شاید در بزرگترین پروژه‌های ملی کشور هم رخ ندهد. جدا از این باشگاه پرسپولیس در سایت اختصاصی خود و البته خبرنگارانی که به این منظور به شیراز برده طوری اتفاقات دیروز را بازتاب داد که تصور می‌شود این تولیدی متعلق به پرسپولیس است و باشگاه یکی از اقدامات مهم خود را پوشش خبری داده است.

 انتشار تصاویر متعدد و اخبار مربوط به این اتفاق چه در سایت باشگاه چه در یکی از خبرگزاری‌های پربیننده این نکته را به ذهن می‌رساند که مسوولان این تولیدی و حامیان شان در باشگاه پرسپولیس سعی دارند بعد از تخریب این برند در برنامه نود دوباره از جایشان بلند شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها