أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۹۰۳۱۱
زمان انتشار: ۱۵:۴۶     ۰۲ شهريور ۱۳۹۵
نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی از شکایت تعدادی از نمایندگان از دولت به دیوان عدالت اداری درباره قراردادهای جدید نفتی خبر داد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: تعدادی از نمایندگانی که به چارچوب قراردادهای جدید نفتی اعتراض داشتند تصمیم گرفتند تا برای ابطال مصوبه دولت شکایت خود را در دیوان عدالت اداری پیگیری کنند.

وی افزود: پس از ناامیدی ما از هیأت تطبیق مصوبات دولت با قوانین و رئیس مجلس ما تصمیم گرفتیم تا از مرجع قضایی شکایت خود را برای ابطال این مصوبات دنبال کنیم.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به اذعان حاضران در جلسه غیرعلنی روز یکشنبه مجلس ایرادات متعددی به قراردادهای جدید نفتی وارد است و ما با وجود این ایرادات که شخص معاون اول رئیس‌جمهور نیز به وجود ایرادات اذعان داشت شاهد تصویب این قراردادها در هیأت دولت هستیم.

حاجی‌دلیگانی در پایان خاطرنشان کرد: اساس این قراردادها با پیگیری‌ها و اقدامات دو خانم ایرانی‌تبار مقیم انگلیس و شخصی که پایه‌گذار اصلی قرارداد کرسنت بود شکل گرفته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها