أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۰۳۲۶
زمان انتشار: ۱۷:۳۸     ۰۲ شهريور ۱۳۹۵
روزنامه "آفتاب یزد" نزدیک به محمد رضا عارف در گفت و گو با یکی از نمایندگان لیست امید در تهران به نقش فرمالیته "راس" لیست امید در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری بسیج، روزنامه "آفتاب یزد" نزدیک به محمد رضا عارف در گفت و گو با یکی از نمایندگان لیست امید در تهران به نقش فرمالیته "راس" لیست امید در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد.
 
محمود صادقی عضو هیات رییسه فراکسیون امید در پاسخ به این سوال که هم اکنون در تصمیم‌گیری‌های مجلس آیا آقای عارف از سوی هیات‌رییسه و شخص آقای لاریجانی مورد مشورت قرار می‌گیرند؟ آیا چنین جایگاهی برای ایشان متصور هستند، گفت: خیلی خلاصه بگویم متاسفانه نه! من اخیرا در یک جلسه خصوصی با دکتر لاریجانی از ایشان خواستم درمدیریت مجلس، صرف نظر از رویکردها و برچسب‌ها‌ی سیاسی ازتوان تخصصی و تجارب همه ما استفاده کنند.
 
نقش "فرمالیته" عارف در مجلس شورای اسلامی در حالی رخ می دهد که وی خود را در جایگاه رئیس مجلس ببیند و با این نگاه، گام به عرصه انتخابات نهاد. امام عارف نه تنها نتوانست رای لازم برای ریاست مجلس را از ان خود کند بلکه، ریاست مرکز پژوهش های مجلس را هم از دست داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها