أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۰۳۲۸
زمان انتشار: ۱۸:۱۴     ۰۲ شهريور ۱۳۹۵
بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال گفت: من هیچ صفحه اینستاگرامی ندارم و در فضای مجازی فعالیتی نمی‌کنم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، خداداد عزیزی در خصوص مطلبی که در اینستاگرام از قول او منتشر شده مبنی بر اینکه انتقاداتی را علیه خواننده زیرزمینی منتشر کرده، اظهار داشت:‌ من باید بگویم هیچ صفحه‌ اینستاگرامی ندارم و در فضای مجازی فعالیت نمی‌کنم. نمی‌دانم چه کسی هم این موضوع را عنوان کرده و هدف او از منتشر کردن این مطالب چیست.

وی ادامه داد: باور کنید اصلاً نمی‌دانم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. من اصلاً از مسائلی مثل فالوده، بستنی و فالوور سر درنمی‌آورم! نسبت به کسی که این صفحه را به نام من راه انداخته، شکایت می‌کنم و می‌دانم پلیس فتا هم پیگیر این‌گونه مسائل است.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال یادآور شد: دلیلی ندارد این گونه کارهای غیرقانونی رخ بدهد و باید جلوی این‌گونه مسائل گرفته شود. مطمئن هستم پلیس فتا هم پیگیر این‌گونه مسائل است.

عزیزی در مورد حضور این خواننده زیرزمینی در فوتبال خاطرنشان کرد:‌ من یک بار دیگر هم گفتم فوتبال ما آنقدر ضعیف شده است که چنین افرادی هم می‌توانند در آن ورود کنند. من به هیچ کس بی‌احترامی نمی‌کنم و اصلاً این گونه رفتارها را هم دوست ندارم، اما فوتبال ما به جایی رسیده که ضعف‌های زیادی دارد و راه را برای سایر افراد باز کرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها