يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۰۳۳۵
زمان انتشار: ۱۹:۲۹     ۰۲ شهريور ۱۳۹۵
رئیس کمیته ملی المپیک در نامه‌ای از نامه پرمهر مقام معظم رهبری تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، متن منتشر شده توسط رئیس کمیته ملی المپیک به شرح زیر است:

پیام پر از مهر و محبت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به کاروان المپیک 2016 ریو که با نام امام رضا(ع) به آوردگاه المپیک ریو اعزام شده بود، موجی از شادمانی را در دل مدال آوران، ورزشکاران، مربیان و مسئولان که در این مسابقات حضور داشتند، ایجاد کرد.

نگاه حضرتعالی به ورزش همواره باعث امید و انگیزه ورزشکاران بوده است. ما در بازیهای المپیک ریو سعی بسیار داشتیم که مجموعه ای از تلاش های ملت ایران را در راه سربلندی کشور به نمایش بگذاریم همانطور که فرمودید این تلاش ها و کوشش ها نیز برای شادمانی مردم ایران بود.

در المپیک ریو نقطه عطفی در تاریخ ورزش ایران رخ داد؛ بانوان مسلمان ورزشکار ایرانی با حجاب کامل در مسابقات شرکت کردند و در این راه یکی از جوانترین اعضای کاروان توانست در عین شایستگی برای اولین بار در تاریخ المپیک ایران به مدال هم دست پیدا کرده و گوشه ای توانایی بانوان سرزمین ایران اسلامی را به همگان ثابت کند.

کمیته ملی المپیک ایران به نمایندگی از کلیه فدراسیون های ورزشی، کادر فنی و مربیان رشته های اعزامی، ورزشکاران، داوران ایرانی که رقابت دیگر کشور را قضاوت کردند،کادر سرپرستی و تدارکاتی و رسانه های اعزامی از پیام پر از محبت شما سپاسگذاری می‌کند.

امیدواریم در میادین و مسابقات پیش رو با برنامه ریزی و تدارک بهتر آنطوری که شایسته ایران اسلامی عزیز است حضور پیدا کنیم و موفقیت ها،قهرمانی ها و مدال آوری های ورزشکاران ایرانی نیز بر گرفته از آموزه های اخلاقی و منش پهلوانی فرهنگ ایرانی و اسلامی باشد.

کیومرث هاشمی
رئیس کمیته ملی المپیک

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها