کد خبر: ۳۹۰۴۱۰
زمان انتشار: ۱۴:۵۱     ۰۳ شهريور ۱۳۹۵

به گزارش پایگاه 598، اتفاقات و ماجراهای جنجالی در استقلال کم نمی‌افتد و خیلی‌ها اعتقاد دارند که این ماجراهای جنجالی باعث شده تا تمرکز مربیان جوان این تیم به هم بخورد. اما جدیدترین اتفاقی که تیم استقلال را به حاشیه برده، داد و بیدادهای چند روز پیش رحمتی در بازی تدارکاتی استقلال بوده است، البته ماجرای کاپیتان استقلال به همین مساله ختم نشده و غیبتش در بازی بعدی این تیم باعث شد تا این شایعه دهان به دهان بچرخد که در صورت ادامه نتایج ضعیف استقلال رحمتی از فوتبال خداحافظی می‌کند. همین شایعه استارتی شد برای بروز حاشیه‌های دیگر.  بهتاش فریبا در این مورد صحبت می‌کند.

در استقلال چه خبر است؟
  من تا الان در کنار این تیم نبودم و نمی‌دانم شما از چه چیزی صحبت می‌کنید.


استقلال در بازی‌های تدارکاتی هم حتی نمی‌تواند نتیجه بگیرد.
 باور کنید در کنار تیم نبودم و نمی‌دانم در استقلال چه گذشته است اما قبول دارم نتیجه نگرفتن در بازی‌های تدارکاتی هم نمی‌تواند برای اسم استقلال خوب باشد. من چهار بازی استقلال را در لیگ دیدم و توانستم اظهارنظر کنم اما برای اینکه در مورد بازی‌های تدارکاتی و نتیجه نگرفتن‌ها اظهارنظر کنم باید چند وقت در کنار تیم باشم. در هر صورت باید صبر کنیم. با این وجود قبول دارم که ما باید در هر صورت تیم‌های کوچک را ببریم.


یکی از انتقادهایی که منتقدان به عملکرد منصوریان دارند این است که دایما ترکیب تیم را عوض می‌کند و در هیچ یک از بازی‌ها با ترکیب یکسان به بازی نرفته است ضمن اینکه در بازی‌های تدارکاتی به بازیکنان ذخیره بازی می‌دهد! با این شرایط چطور می‌تواند تیمش را محک بزند؟!
 این نشان می‌دهد که منصوریان هنوز نتوانسته تیمش را بشناسد. ولی طبیعی است وقتی در تیمی هفت بازیکن اصلی تغییر می‌کنند مربی برای اینکه بتواند تیم را جفت و جور کند نیاز به زمان دارد. منصوریان هم باید فرصت داشته باشد تا بازیکنانش را بشناسد.


نکته دیگری که این روزها باعث دردسر و حاشیه در استقلال شده است، بحث داد و بیدادهای رحمتی در تمرین و همچنین تهدیدش به خداحافظی است! نظر شما درباره این مسائل چیست؟
 من این مسائل را فقط شنیده‌ام و در مورد شنیده‌ها نمی‌توانم نظری بدهم اما اگر این مطالبی که می‌شنوم درست باشد رحمتی نباید به‌ عنوان کاپیتان این رفتارها را انجام دهد و این مسائل به ضرر استقلال تمام می‌شود. با این اوصاف اما اجازه دهید من به تیم نزدیک شوم تا بهتر بتوانم نظر بدهم و تصمیم بگیرم.


با این شرایط به هوادار حق نمی‌دهید نگران تیم باشد؟ تیمی که به نظر کاملا بحران‌زده است!
 هواداران حق دارند نگران باشند. خود ما هم نگران هستیم اما امیدمان قطع نشده است. لیگ هنوز جلو نرفته و تنها 4 هفته را گذراندیم. می‌خواهیم تمام بزرگترها و بچه‌ها را جمع کنیم. باید یکدل شویم. ان‌شاءا... به زودی برمی‌گردیم. از مدیریت تا تدارکات همه باید کمک کنند. کادر فنی بسیار خوبی داریم. تیم‌های بزرگ هم دچار چنین مشکلی می‌شوند. منصوریان سرمایه استقلال است و به او و توانایی‌هایش اعتقاد داریم.


شما قرار است روی نیمکت بنشینید؟
 من روی نیمکت می‌نشینم. کارهای دیگر را هم آقای عبداللهی و بقیه بزرگترها انجام می‌دهند. تا آنجا که من می‌دانم شخص دیگری قرار نیست اضافه شود.


مثل اینکه قصد دارید از پیشکسوتان هم در استقلال استفاده کنید و از نظر آنها هم بهره بگیرید؟
 بله، من از پیشکسوتان هم بهره می‌گیرم. با آنها جلسه می‌گذاریم تا بتوانیم هرچه سریع‌تر تیم را جمع و جور کنیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها