يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۰۴۱۲
زمان انتشار: ۱۴:۵۲     ۰۳ شهريور ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598، سرپرست تیم فوتبال نفت تهران گفت: حقدوست نمی‌تواند به صورت خودسر به استقلال یا هر تیم دیگر یرود چرا که رضایتنامه‌اش را باید در نهایت باشگاه نفت صادر کند.

به گزارش بانک ورزش، رحیم ایرانیان، در خصوص بحث پیوستن مجتبی حقدوست بازیکن تیم نفت فولادخوزستان گفت: درخواستی به صورت کتبی از سوی باشگاه فولاد خوزستان به باشگاه نفت ارسال شده و آنها خواهان جذب این بازیکن ما شدند. ما هم پس از کسب اطلاع از این موضوع مسئله را به آقای دایی سرمربی تیم انتقال دادیم و او هم اعلام کرد با شرایطی خاص اجازه جدایی از نفت و پیوستن او به فولاد خوزستان را می‌دهد.

وی درباره اینکه شرایط خاص علی دایی چه بوده است، افزود: بحث آقای دایی بحث انتقال قرضی حقدوست به تیم دیگر است. این موضوع را قبل از سفر نفت به اردبیل به آقای دایی گفتیم و او هم نظرش را اعلام کرد. بعد ما به اردو آمدیم و دیگر از ریز مسائل مطلع نیستیم و اگر اتفاق جدیدی هست باید ابتدا به اطلاع دایی به عنوان سرمربی تیم برسد.

سرپرست تیم نفت تهران در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود حقدوست قرار بوده به فولاد خوزستان برود اما گویا این بازیکن تلاش دارد به استقلال بپیوندد، افزود: مگر دست این بازیکن است که بخواهد به کجا برود؟ او بازیکن نفت است و باشگاه نفت مشخص می‌کند که می‌تواند به چه تیمی بپیوندد. اینطور نیست که حقدوست به صورت خودسر بخواهد به استقلال یا هر تیم دیگری برود چرا که در نهایت باید رضایتنامه‌اش را از باشگاه نفت بگیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها