يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۰۴۲۱
زمان انتشار: ۱۴:۵۵     ۰۳ شهريور ۱۳۹۵
ارزش دلار آمریکا در بازار بین بانکی، روند رشد 36 ریالی ارزش خود را در دستور کار خود قرار داده و این در حالی است که پوند و یورو افزایش قیمت را برای خود انتخاب کرده اند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان، ارزش 39 ارز در بازار بین بانکی در حالی از سوی بانک مرکزی اعلام شده است که ارزش 15 ارز همچون لیر ترکیه روند نزولی، ارزش یک ارز بدون تغییر قیمت و ارزش 23 ارز همچون پوند و یورو روند صعودی به خود گرفته است.

ارزش دلار آمریکا در طی معاملات روزجاری با رشد 36 ریالی مواجه شده و به نرخ 31 هزار و 135 ریال معامله می شود.

23 ارز رشد کرد+دلار گران شد/ جدول قیمت
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها