أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۰۴۳۶
زمان انتشار: ۱۵:۱۵     ۰۳ شهريور ۱۳۹۵
مديركل امور اجتماعي استانداري مازندران گفت: از شروع طرح دريا تا امروز 51 نفر در درياي مازندران غرق شدند.

به گزارش پایگاه 598، عيسي قاسمي‌طوسي امروز در گفت‌وگو با فارس در ساري اظهار كرد: از شروع طرح‌هاي سالم‌سازي دريا تاكنون، 51 نفر در درياي مازندران غرق شدند.

وي با بيان اينكه در سال 94 تعداد غرقي‌ها 69 نفر بوده است، افزود: نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 18 نفر كاهش غريق در مازندران داشتيم.

مديركل امور اجتماعي استانداري مازندران با اشاره به كاهش 26.1 غريق نسبت به سال گذشته گفت: حقوق تير ماه ناجيان غريق از منابع استانداري مازندران واريز شده است.

قاسمي‌طوسي با اعلام اينكه چهار نفر از غرق‌شدگان زن و بقيه مرد هستند، خاطرنشان كرد: آمار 51 غرقي، مربوط به تعداد غريق در داخل و خارج از طرح‌هاي سالم‌سازي دريا است.

عضو شوراي اداري مازندران با تأكيد بر اينكه مردم و مسافران به هشدارهاي ناجيان غريق توجه كنند، افزود: برخي از مردم به هشدارها اهميت نداده و حتي در برخي موارد با ناجيان درگير و به ضرب و جرح آنها اقدام مي‌كنند، در صورتي‌كه ناجيان غريق براي نجات جان آنها تلاش دارند.

وي ساعت كار ناجيان را 8 صبح تا 8 شب عنوان و اظهار كرد: شهروندان مازندراني و مسافران، در غير از ساعات كار ناجيان و خارج از طرح شنا نكنند.

قاسمي‌طوسي با بيان اينكه 95 طرح سالم‌سازي دريا در سواحل مازندران در حال اجراست ياد آور شد كه ناجيان غريق در تمام سواحل مازندران اعم از شهرك‌هاي خصوصي و نقاط حادثه ‌خيز در حال انجام وظيفه هستند.

مديركل امور اجتماعي استانداري مازندران با اشاره به فعاليت حدود يك‌هزار ناجي در سواحل درياي مازندران بيان كرد: 350 ناجي در داخل طرح و 870 ناجي غريق نيز در مناطق حادثه‌خيز براي نجات جان هم‌وطنان تلاش مي‌كنند.

وي در پايان با بيان اينكه مردم عفت عمومي را در سواحل رعايت كنند، گفت: طرح‌هاي سالم‌سازي دريا در سواحل مازندران با وجود منابع محدود و مشكلات عديده مالي در حال انجام است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها