کد خبر: ۳۹۰۴۴۲
زمان انتشار: ۱۵:۱۸     ۰۳ شهريور ۱۳۹۵
جانشين معاون هماهنگ كننده نيروي انتظامي كشور با بيان اينكه امسال امكان تردد زائران از مرزها بدون ويزا وجود ندارد، گفت: توصيه مي‌شود زائران نسبت به تهيه ويزاي خود از مبداء اقدام به سفر كنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس از ايلام، سردار محسن فتحي ظهر امروز در نشست هماهنگي ويژه اربعين با بيان اينكه از اربعين سال گذشته تا كنون فعاليت‌هاي خوبي در ايلام صورت گرفته است، اظهار كرد: برنامه‌ريزي‌هاي لازم براي به كار گرفتن تمام رده‌هاي پليس در اربعين انجام شده است.

وي با بيان اينكه در مرز ايران با عراق اقداماتي اثرگذار انجام شده اما طبيعتاً استقبال پرشور زائران عتبات از مرز مهران نيازمند تلاش بيشتر و مستمر است، ادامه داد: در كنار تلاش‌هاي دولت براي بهبود زيرساخت‌ها پليس همانند هميشه با همراهي و همكاري مردم امنيت اين همايش عظيم جهان اسلام را تامين خواهد كرد و جاي هيچ‌گونه نگراني در اين زمينه نيست.

جانشين معاون هماهنگ كننده ناجا تاكيد كرد: امسال امكان تردد زائران از مرزها بدون ويزا وجود ندارد و زائران عتبات بايد حتما از استان مبداء نسبت به تهيه‌ ويزا و گذرنامه اقدام كنند تا شاهد برخي مشكلات و حواشي نباشيم.

فرمانده انتظامي استان ايلام نيز با بيان اينكه بايد تمهيدات لازم براي همايش بزرگ اربعين انديشيده شود، اظهار كرد: بايد در برپايي موكب‌ها برنامه‌ريزي دقيق داشت تا گره ترافيكي ايجاد نشود.

سردار نورعلي ياري بر آسفالت شدن كمربند غربي مهران و تعبيه دو پل فلزي در اين محور تاكيد كرد و گفت: بايد همه‌ دستگاه‌ها در راه رفع نيازمندي‌هاي اربعين گام بردارند.

يحيي الهي فرمانده مرزباني استان ايلام نيز با بيان اينكه نيروهاي نظامي و انتظامي در كنار توجه به مباحث خدماتي بزرگترين رسالت خود را تامين امنيت زائران مي‌دانند، تصريح كرد: زائران بايد نسبت به اطلاعيه‌هاي حج و زيارت و نيروهاي انتظامي توجه لازم را داشته باشند.

مراد ناصري فرماندار مهران نيز با بيان اينكه بر اساس پيش‌بيني‌ها شاهد افزايش استقبال زائران عتبات از مرز مهران خواهيم بود، تصريح كرد: در اربعين سال گذشته با مديريت و وظيفه‌شناسي، مردم و مسئولان استان خوش درخشيدند و امسال نيز همه بايد با وظيفه‌شناسي پاي كار باشند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها