أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۰۴۴۵
زمان انتشار: ۱۶:۲۶     ۰۳ شهريور ۱۳۹۵
معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت با اعلام اینکه تاکنون ۸۰ هزار نفر در سامانه سماح برای راهپیمایی اربعین و دریافت روادید نام نویسی کرده‌اند گفت: صدور روادید این زائران از هفته آینده در مراکز استان‌ها آغاز خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، درباره آخرین وضعیت ثبت‌نام زائران برای دریافت روادید حضور در راهپیمایی اربعین گفت: تاکنون 80 هزار نفر در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه فاصله زمانی مناسبی تا آغاز راهپیمایی اربعین وجود دارد، افزود: آمار فعلی ثبت‌نام خوب است، ولی زائران معمولاً ثبت‌نام خود را به دقایق پایانی و انتهایی فرصت باقی مانده موکول می‌کنند.

محمدی با تأکید بر اینکه زائران اربعین باید از فرصت زمان فعلی ثبت‌نام در سامانه استفاده کرده و آنرا به لحظات پایانی موکول نکنند، گفت: بهتر است زائران بدانند افرادی که زودتر ثبت‌نام کنند، مزیت‌های بهتری نسبت به دیگر زائران دارند.

معاون سازمان حج و زیارت درباره این مزیت‌ها تصریح کرد: دریافت سریع‌تر روادید و همچنین تاریخ پیشنهادشده خروج از مرز توسط سامانه و همچنین انتخاب داوطلبانه از سوی زائر و عدم ازدحام در مرزها بخشی از مزیت‌هاست.

محمدی با بیان اینکه از هفته آینده صدور ویزای زائران ثبت نام شده آغاز خواهد شد، افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار نیست روادیدی در مرزها صادر شود که این کار برای عدم ازدحام در آن مناطق است.

وی افزود: سازمان حج و زیارت طبق زمان‌های برنامه‌ریزی‌شده خود روادید زائران را در مراکز استان‌ها صادر خواهد کرد.

معاون سازمان حج و زیارت با بیان اینکه طبق تصمیم دولت عراق و اصرار آنها قرار نیست روادید برای ورود به این کشور در موسوم اربعین لغو شود، آن را خارج از تصمیم ایران دانست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها