کد خبر: ۳۹۰۴۵۳
زمان انتشار: ۱۷:۳۰     ۰۳ شهريور ۱۳۹۵
دری اصفهانی که پیش از این اخبار پراکنده به نقل از دادستان تهران حاکی از ارتباط وی با سرویس جاسوسی انگلیس بود در حالی امروز تاکید داشت که "تمام مطالبی که در سایت‌ها و رسانه‌ها منتشر شده کذب محض است" که پیگیری‌های خبرنگار «نسیم آنلاین»، حاکی از آن است که وی پس از طی مراحل قانونی فعلا به قید وثیقه آزاد شده.
به گزارش پایگاه 598، روز گذشته برخی از منابع خبری از بازداشت "عبدالرسول دری اصفهانی" عضو دوتابعیتی تیم مذاکره کننده هسته‌ای که مسئول امور بانکی این مذاکرات بوده به جرم فروش اطلاعات اقتصادی کشور به بیگانگان خبر دادند.

با این حال دری اصفهانی امروز در گفتگو با پایگاه خبری بانک مردم با مضحک خواندن اخبار حاشیه‌ای علیه خود گفت: من که دارم با شما صحبت می‌کنم در بانک مرکزی هستم و بازداشت نشدم.

دری اصفهانی که پیش از این اخبار پراکنده به نقل از دادستان تهران حاکی از ارتباط وی با سرویس جاسوسی انگلیس بود در حالی در این گفتگو تاکید داشت که "تمام مطالبی که در سایت‌ها و رسانه‌ها منتشر شده کذب محض است" که پیگیری‌های خبرنگار «نسیم آنلاین»، حاکی از آن است که وی پس از طی مراحل قانونی فعلا به قید وثیقه آزاد شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۵
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
احسان
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۲ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۵
۳
۰
آخه خنگولا کی جاسوس رو با قید وثیقه آزاد می کنه که ایران دومیش باشه. حالتون خیلی بده به خدا. برید شمال چند روز استراحت کنید. خخخخخ
پاسخ
کوه پر
United Kingdom
۱۷:۵۸ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۵
۱
۱
اصلا جای هیچگونه تعجب نداره در بانکی که بنیانگذر اولین اختلاس میلیاردی کشوره و عکس و.ض مدیرعامل نالایق این بانک (که بطور مستقیم در خرید های املاک بانک سامان درگیره) بیش از یک ماه تیتر روزنامه ها میشه یک جاسوس و خائن به مملکت هم در هیئت مدیرش پیدا بشه
اینگونه افراد رو قطعا دوست و همراه گرمابه و گلستان و.ض یعنی ش.م به بانک تزریق کرده تا بتونه هر چه بهتر و بیشتر و زودتر به اهداف خودش برسه و جیب هاش رو از پول مفتی که بدست میاره پر کنه
در زمان تحریم مدیران این بانک به اسم واردات مایحتاج ملت چه ها کردن و چه پولهایی بردن و از جو به وجود اومده سواسافاده کردن
هر قسمت از بانک تقسیم شده سامان به یکی از این آقایون برای چپاول تعلق داره و هر کس به نحوی مشغول بیل زدن به باغچه خودشه
و.ض مشغول خرید املاک به چند برابر قیمت و دستکاری در قیمت های کارشناسی و ش.م با بستن قراردادهای انحصاری و تحمیلی در انواع رشته های مختلف با بانک بیچاره سامان و فروش کالای تقلبی به قیمت غیر واقعی و سند سازی و فاکتور سازی ... خلاصه دوستان جمعشون جمعه و حسابی مشغولن!
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۷ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
۰
۰
اون قت جاسوس رو با قید وثیقه آزاد می کنن یا لالعجب!؟
پاسخ
جانباز
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۲۹ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
۰
۰
چشم دولت حسن فريدون روشن
پاسخ
محمد
United States
۱۴:۴۲ - ۱۱ مهر ۱۳۹۵
۰
۰
شهاب الدین منظوری کرمانی مدیر بی نام و نشان بانک سامان در انگلستان با این مشخصات شناسایی میشود:
Full Name Shahab Nico Manzouri
Date Of Birth March 1965
Nationality British
Country of residence England
Director ID 914865730
Company
1.Deutsce Forfait Germany 2014
2.HI-TEX Limited UK 2015-10-20
3.Mehmandar Tour Travel Limited UK 2011-01-19
4.Primorse Energy Panama
5.Sbc Trade and Finance UK 2011-06-16

Address 13 Fairway Drive, Fairway Industrial Estate, Greenford, Middlesex UB6 8PW

شخصی به نام علی اکبر حساس 62 ساله دارای تابعیت دوگانه انگلیسی کارهای نقل و انتقال پول و صرافی را در انگلیس انجام میدهد شهاب منظوری تا سال 2011 مدیرعامل شرکت بوده و بعد از آن از سال 2012 مجید کوچکی مدیرعامل شده است.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها