أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۰۴۵۴
زمان انتشار: ۱۷:۳۵     ۰۳ شهريور ۱۳۹۵
ارتباط یکی از بانک‌های محلی استرالیا با آمریکا باعث شده تا بسیاری از فرصت‌های تجاری برای این کشور به سرانجام نرسند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از وبسایت ای بی سی؛ یک تاجر استرالیایی اظهار کرده در حالی که وی به انجام معاملات تجاری با ایران علاقمند است؛ اما سازمان مالی او -گروه بانکداری استرالیا و نیوزیلند- اعلام کرده‌ است به دلیل احتمال واکنش های منفی آمریکا در این تراکنش ها نقشی را قبول نخواهد کرد.

در حالی که استرالیا تحریم های تجاری با ایران را لغو کرده؛ اما آمریکا همچنان این تحریم ها را حفظ کرده است. "سام دستیاری"، نماینده حزب کارگر استرالیا، در این باره اظهار کرد: دولت استرالیا هرچه بیشتر برای ایجاد فرصت های تجاری میان دو کشور زمان تلف کند، پول بیشتری را از دست خواهد داد.

وی در ادامه افزود: "دولت فدرال باید شرایط بهتری را برای ایجاد ارتباط با سازمان‌های امنیتی آمریکایی ایجاد کند تا شرکت‌ها و بانک‌های استرالیایی بتوانند از فرصت‌های بیشتری بهره‌مند شوند."
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها