يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۰۴۷۴
زمان انتشار: ۰۰:۱۱     ۰۴ شهريور ۱۳۹۵
بزرگترین کشتی هوایی جهان در دومین پرواز آزمایشی خود سقوط کرد و دچار آسیبی نه چندان جدی شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بزرگترین کشتی هوایی جهان در دومین پرواز آزمایشی خود بر اثر حادثه ای دچار آسیب شد و به زمین برخورد کرد. این وسیله 92 متری بخشی هلیکوپتر، بخشی بالون و بخشی هواپیما است. این وسیله در آزمایش دوم خود بر اثر برخورد به دیسک تلگراف دچار آسیب شد و به همین علت در هنگام فرود دچار حادثه شد.

شرکت سازنده این وسیله پس از وقوع حادثه در پیامی اعلام کرد: "در حال بررسی حادثه هستیم. تمام خدمه کشتی هوایی سالم هستند و هیچ کس آسیب ندیده است."

این وسیله  15 متر از بزرگترین هواپیمای مسافربری بلندتر است و با استفاده از گاز هلیوم پرواز می کند. حداکثر سرعت آن نیز 148 کیلومتر در ساعت است.
 





نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۴۸ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۵
۶
۰
فیش حقوقی صفدر حسینی رو دیده سر گیچه گرفته و افتاده.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۶ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۵
۳
۰
بخدا راست میگوید
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها