أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۰۴۷۹
زمان انتشار: ۰۰:۴۳     ۰۴ شهريور ۱۳۹۵
سرپرست تیم فوتبال نفت تهران گفت: حقدوست نمی‌تواند به صورت خودسر به استقلال یا هر تیم دیگر یرود چرا که رضایتنامه‌اش را باید در نهایت باشگاه نفت صادر کند.
به گزارش پایگاه 598، رحیم ایرانیان در خصوص بحث پیوستن مجتبی حقدوست بازیکن تیم نفت فولادخوزستان گفت: درخواستی به صورت کتبی از سوی باشگاه فولاد خوزستان به باشگاه نفت ارسال شده و آنها خواهان جذب این بازیکن ما شدند. ما هم پس از کسب اطلاع از این موضوع مسئله را به آقای دایی سرمربی تیم انتقال دادیم و او هم اعلام کرد با شرایطی خاص اجازه جدایی از نفت و پیوستن او به فولاد خوزستان را می‌دهد.

وی درباره اینکه شرایط خاص علی دایی چه بوده است، افزود: بحث آقای دایی بحث انتقال قرضی حقدوست به تیم دیگر است. این موضوع را قبل از سفر نفت به اردبیل به آقای دایی گفتیم و او هم نظرش را اعلام کرد. بعد ما به اردو آمدیم و دیگر از ریز مسائل مطلع نیستیم و اگر اتفاق جدیدی هست باید ابتدا به اطلاع دایی به عنوان سرمربی تیم برسد.

سرپرست تیم نفت تهران در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود حقدوست قرار بوده به فولاد خوزستان برود اما گویا این بازیکن تلاش دارد به استقلال بپیوندد، افزود: مگر دست این بازیکن است که بخواهد به کجا برود؟ او بازیکن نفت است و باشگاه نفت مشخص می‌کند که می‌تواند به چه تیمی بپیوندد. اینطور نیست که حقدوست به صورت خودسر بخواهد به استقلال یا هر تیم دیگری برود چرا که در نهایت باید رضایتنامه‌اش را از باشگاه نفت بگیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها