امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۹۰۴۸۶
زمان انتشار: ۰۸:۴۰     ۰۴ شهريور ۱۳۹۵
سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: ادامه بازی تیم‌های تراکتورسازی و پیکان به صلاح نبوده و به همین منظور بازی متوقف شد.
به گزارش پایگاه 598، امیر قلعه‌نویی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: دیدار تیم‌های تراکتورسازی و پیکان محک خوبی برای هر دو تیم در تعطیلات لیگ برتر بود، اما ادامه بازی به دلیل خشونت حاکم در بازی به صلاح نبود.

وی گفت: هم من و هم آقای جلالی نمی‌خواستیم در این بازی بازیکنی مصدوم شود و هر چند درگیری‌ها جزیی بود، اما ادامه دیدار به صلاح نبوده و بازی نیمه تمام باقی ماند.

بازی دوستانه تیم‌های تراکتورسازی تبریز با پیکان تهران در حالی ‌که دو بر صفر به سود تیم پیکان بود، در دقیقه 60 به دلیل خشونت بازیکنان میدان ‌نیمه تمام ‌ماند.

دو تیم در هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشور هم در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی به مصاف هم رفته بودند که این بازی در پایان با نتیجه 3 بر 1 به سود تراکتورسازی به اتمام رسیده بود.

تیم پیکان تهران که برای برگزاری یک اردوی تدارکاتی در تبریز به سر می‌برد، هفته آینده دو بازی دوستانه دیگری با تیم‌های گسترش‌فولاد و ماشین‌سازی تبریز برگزار خواهد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها