أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۰۴۹۱
زمان انتشار: ۰۹:۰۶     ۰۴ شهريور ۱۳۹۵
همسر شهید مسلم خیزاب:
همسر شهید مدافع حرم مسلم خیزاب گفت: نگاه‌تان را نسبت به خانواده شهدا تغییر دهید و اگر آن‌ها گریه نمی‌کنند، به این دلیل است که به آیات خداوند پی برده‌اند و خداوند حکیم بوده که شهادت را نصیب آن‌ها کرده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس از اصفهان، یادواره شهدای بسیج اصناف در اصفهان برگزار شد؛ در این مراسم که برای شهدای صنف لبنیات و خواربار برگزار شده بود، از سه کتاب نیز رونمایی شد.

در این مراسم که با حضور مسؤولین و اصناف برگزار شده بود، از کتاب‌های «زیبای خفته»، «اصناف با انصاف یا اولیای خدا در مقام کسب و کار» و «فقه بازار و احکام بازار» رونمایی و سپس از خانواده شهدای اصناف و شهدای مدافع حرم تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم اعظم رنجبر همسر شهید مدافع حرم مسلم خیزاب اظهار کرد: جوانان مدافع حرم با خود گفتند که خانواده و دوستانم را دوست دارم اما مرد دین هستند و الگویشان حضرت عباس (ع) است.

وی افزود: آن‌ها آمدند جسم‌شان را فدا کردند تا دین بماند همانند الگویشان عباس بن علی (ع) و این همان شعار «کلنا عباسک یا زینب» است؛ یعنی همان‌طور که عباس جسمش را برای دین و ولایت گذاشت، مدافع حرم هم به میدان آمده است تا تمام هستی‌اش را برای ولایت بگذارد.

همسر شهید خیزاب عنوان کرد: نگذارید دشمن به دین و فرزندان‌مان آسیب برساند و در این راستا دیگر مکان فرقی نمی‌کند و هر کجا دین در خطر باشد عاشق علی بن ابی طالب (ع) با تمام هستی به میدان می‌آید.

وی اذعان کرد: ستمگر اگر خطا کند عاشق علی (ع) با همه هستی‌اش به میدان می‌آید و از مرگ و تهدید آمریکا نمی‌ترسد؛ زمانی که بنا شد سرباز مکتب اهل‌البیت باشی، دین مهم است.

رنجبر بیان کرد: شهدای مدافع حرم خود را شهدای اسلام و جنگ تحمیلی متصل کردند و زمانی که برای ما نسل سوم و چهارمی‌ها صحبت از تشیع شهدا می‌شد، چیزی به یاد نمی‌آوردیم اما شهدای مدافع حرم برای ما درس جدیدی را نشان دهند و بگویند می‌توان خانواده یک شهید را از نزدیک دید و با آن ارتباط گرفت؛ شهدای مدافع حرم یک سفر بهشتی بود که عده‌ای توانستند بر سر آن بنشینند.

وی در ادامه با گلایه از برخی رفتارها نسبت به خانواده شهدای مدافع حرم، تصریح کرد: هیچ فرقی بین فرزند من و شما نیست؛ فرزند شما پدر را در کنار خود می‌بیند اما فرزند من همان‌طور که قرآن گفته است حتی اگر پدرش را نبیند، او را درک می‌کند و با ارتباط می‌گیرد.

همسر مدافع حرم شهید مسلم خیزاب ادامه داد: برخی از روی حس ترحم به من می‌گویند چرا به همسر چنین اجازه‌ای را دادی اما این دستور خدا در قرآن است که جهاد بر مسلمانان واجب است؛ اگر همسرم نمی‌رفت، 70 میلیون انسان درگیر چنین شرایطی می‌شدند.

وی در پایان تأکید کرد: نگاه‌تان را نسبت به خانواده شهدا تغییر دهید و اگر آن‌ها گریه نمی‌کنند، به این دلیل است که به آیات خداوند پی برده‌اند و خداوند حکیم است که شهادت را نصیب آن‌ها کرده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها