يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۰۴۹۳
زمان انتشار: ۰۹:۰۸     ۰۴ شهريور ۱۳۹۵
رهبر کره شمالی بامداد پنجشنبه شلیک موشک بالیستیک از زیردریایی را موفقیت‌آمیز توصیف کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، «کیم یونگ اون»، رهبر کره شمالی بامداد پنجشنبه پرتاب موشک بالیستیک از یک زیردریایی در آب‌های سواحل شرقی این کشور در روز چهارشنبه را موفقیت‌آمیز توصیف کرد.

خبرگزاری رسمی کره شمالی بامداد پنجشنبه گزارش داد رهبر این کشور آزمایش انجام‌شده در روز چهارشنبه را «بزرگترین موفقیت و پیروزی» خوانده است.

این خبرگزاری اعلام کرد این موشک بالیستیک حدود 500 کیلومتر دورتر در آب‌های دریای ژاپن فرود آمده است.

رهبر کره شمالی گفته که انجام این آزمایش، این کشور را در رده کشورهای دارای قدرت نظامی هسته‌ای قرار می‌دهد.

آزمایش کره شمالی روز چهارشنبه در حالی انجام شد که آمریکا و کره جنوبی مانور نظامی سالانه خود را برای آمادگی در برابر حمله کره شمالی آغاز کرده بودند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها