يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۰۴۹۵
زمان انتشار: ۰۹:۰۹     ۰۴ شهريور ۱۳۹۵
کشتی دوستان از ساعات ابتدایی شب حضور گسترده ای در فرودگاه امام داشتند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، تیم ملی کشتی آزاد ایران بعد از پایان بازی های المپیک 2016 ریو در میان استقبال پرشور و گسترده مردم بامداد امروز به تهران بازگشت.

* فرودگاه امام خمینی (ره) در حاشیه بازگشت کاروان تیم ملی کشتی آزاد میزبان هواداران پرشمار کشتی بود که از ساعات‌ها قبل از ورود تیم ملی کشتی خودشان را به فرودگاه رسانده بودند. در میان هواداران مازندرانی‌‌‌های کشتی‌گیر هم دیده می‌شدند.

* مناف هاشمی معاون مالی و پشتیبانی وزارت ورزش، شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک، بنی‌تمیم دبیر فدراسیون کشتی و فرودین معصومی پیشکسوت کشتی به همراه برخی از موسفیدان این رشته برای استقبال از کشتی‌گیران به فرودگاه امام آمده بودند.

*‌ رضا یزدانی که به گفته خیلی‌ها با ناداوری از رقابت‌های المپیک کنار رفت و دستش از کسب مدال کوتاه ماند، به دلیل آسیب‌دیدگی و ناراحتی خود از اتفاقاتی که در ریو برایش افتاده بود تصمیم گرفت که جدا از کاروان و از مسیر دیگری و به دور از چشم استقبال‌کنندگان و اهالی رسانه فرودگاه را ترک کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها