أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۰۵۳۵
زمان انتشار: ۱۱:۴۲     ۰۴ شهريور ۱۳۹۵
مدیرکل شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش از افزایش حداقل 220 هزار تومانی حقوق فرهنگیان ایثارگر خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان، محمدحسین کفراشی گفت: احکام فوق العاده شغل 25 هزار ایثارگر فرهنگی صادر شده است و از این ماه پرداخت خواهد شد و مابه التفاوت 5 ماه گذشته از سال نیز با حقوق شهریور پرداخت می شود.

وی افزود: دریافت هرگونه شهریه در همه مدارس شاهد ممنوع است و تحصیل فرزندان شهدا و جانبازان 50 درصد به بالا و آزادگان در مدارس شاهد کاملا رایگان است و برای افراد فاقد سهمیه نیز مبالغی تحت عنوان کمک سرانه و نه شهریه برای فعالیت های فوق برنامه دریافت می شود.

مدیرکل شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش گفت: پرداختی برای فعالیت های فوق برنامه در مدارس ابتدایی حداکثر 530 هزار تومان، متوسطه اول حداکثر 600 هزار تومان و برای متوسطه دوم نیز حداکثر 870 هزار تومان است و دریافت وجه بیش از این میزان تخلف خواهد بود.

کفراشی تاکید کرد: متاسفانه دیده می شود برخی از مدارس شاهد به بهانه اجرای کلاس های فوق برنامه شهریه های میلیونی از خانواده ها دریافت می کنند که این تخلف است و در صورت اعلام خانواده ها با مدیران متخلف برخورد خواهد شد.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
رضا
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۰ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۵
۰
۰
اقای مسول جرم ما زیر 25 درصدیها چست بمای جانباز هیچ جقوقی نمیدهید ولی به فرزند 25 درصد به بالا که رنگ جبهه را ندیده می ایید حقوق وضع می کنید کجای قران گفته که این جور حق و نا حق می کنید
پاسخ
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۷ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۵
۰
۰
پس تکلیف فرهنگیان غیرایثارگرچی می شه؟چرااینهمه تبعیض...بخداارزش واحترام ایثارگران راهم خدشه دارکرده اید...مگرغیرازاین هست که تمامی فرهنگیان ایثارگرندودرشغلشان فداکاریهایی انجام می دهندکه خیلی ارزش دارد.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها