يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۰۵۳۹
زمان انتشار: ۱۱:۴۹     ۰۴ شهريور ۱۳۹۵
رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی گفت: نرخ هر کیلو مرغ زنده و آماده به طبخ در مقایسه با ده روز گذشته کاهش 500 تومانی در بازار را تجربه کرده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد یوسفی رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی با اشاره به وضعیت قیمت مرغ در بازار اظهار داشت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده 4 هزار و 800  و مرغ آماده به طبخ  در عمده فروشی ها 6 هزار و 300 تومان و میادین میوه و تره بار 6 هزار و 900 تومان است که در مقایسه با ده روز گذشته کاهش 500 تومانی در هر کیلو را تجربه کرده است.

وی افزود: مصرف کنندگان با آگاهی و اطلاعات بیشتر از خرید مرغ بالاتر از نرخ های فعلی امتناع می کنند که همین امر موجب شده که نوسانات قیمت فروکش کند.

یوسفی در پاسخ به این سوال که کاهش قیمت مرغ تا کی ادامه دارد، گفت: با توجه به ابتدای ماه و افزایش تقاضا بعید است که روند کاهش قیمت مرغ ادامه یابد چرا که طبق روال معمول تنها در اواخر ماه به سبب کاهش قدرت خرید قشر کارگر و حقوق بگیران شاهد کاهش قیمت محصولات پروتئینی از قبیل مرغ در بازار هستیم.

 رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی با اشاره به تاثیر عرضه مرغ منجمد در کاهش قیمت مرغ در بازار بیان کرد: افراد تمایل کمتری به مصرف مرغ منجمد دارند از این رو تنها مصرف این محصول در رستوران ها تاثیر چندانی نمی تواند در کاهش قیمت ها داشته باشد.

وی با اشاره بر تاثیر کاهش قیمت ذرت بر مرغ گفت: طی چند روز اخیر نرخ هر کیلو ذرت دامی 30 تومان کاهش یافته که امیدواریم طی هفته آتی قیمت نهاده های دامی از قبیل ذرت و جوجه یک روزه به نرخ واقعی خود برسد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها