أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۰۵۴۲
زمان انتشار: ۱۱:۵۰     ۰۴ شهريور ۱۳۹۵
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: تا کمتر از دو ماه آینده تمام مقدمات برای سفرهای زیارت اربعین باید اجرایی شود. پذیرایی از زوار اربعین حسینی از دو ماه آینده آغاز خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، سردار محسن فتحی در نشست هماهنگی ویژه زیارت اربعین که عصر روز گذشته در محل پایانه مرزی چذابه برگزار شد، اظهار کرد: شاهد شور و نشاط در تمام همکاران و مسئولان هستیم که برای اداره و هدایت هر چه بهتر برنامه های سفر زیارت اربعین با جدیت تمام پای کار هستند.

وی افزود: تجربیات ارزشمندی در میزبانی زائران اربعین حسینی در مرزها داریم و روز به روز شاهد آن هستیم که کارها با بهبود بیشتری سیر می کند.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه پیش بینی می‌شود امسال تعداد زائران اربعین حسینی که از ایران به کشور عراق سفر می کنند، افزایش یابد، تصریح کرد: امسال نیروی انتظامی در کنار سایر دستگاه‌ها تلاش خواهد کرد که بهتر از گذشته زیارت اربعین مدیریت شود. پیش بینی ما افزایش تعداد زائران اربعین حسینی است. بنابراین هماهنگی ها و آمادگی ها باید بهتر شود.

فتحی با بیان اینکه زیرساخت‌ها باید برای سفرهای زیارت اربعین آماده شوند، گفت: در خوزستان تجربه نشان داده است در سفرهای زیارت اربعین تسلط و اشراف وجود دارد و مشکلی در این خصوص پیش نمی آید. ظرفیت و توانایی هایی در خوزستان وجود دارد که موجب می شود زیارت اربعین به خوبی مدیریت شود. البته ما نیز در مرکز اگر نیاز به کمک یا موضوعی باشد، انجام داده و پیگیری خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: تا کمتر از دو ماه آینده تمام اقدامات و مقدمات برای سفرهای زیارت اربعین باید اجرایی شود. شروع پذیرایی از زوار اربعین حسینی از دو ماه آینده آغاز خواهد شد و باید آمادگی نیز وجود داشته باشد. مسئولیت هایی که بر عهده ما قرار دارد چه تأمین امنیت و یا اقدامات دیگر، به طور کامل انجام خواهد شد.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا عنوان کرد: امسال مسئولیت های بیشتری به فرماندهان محلی واگذار شده است، البته چارچوب ها و سیاست ها تغییر نخواهد کرد؛ ولی کارها توسط فرماندهان محلی مدیریت خواهد شد و ما نیز حمایت های لازم را انجام خواهیم داد.

فتحی با بیان اینکه هماهنگی ها باید به صورت کامل انجام شود، عنوان کرد: ما تا فردا در استان خواهیم بود و تلاش خواهیم کرد که تمام هماهنگی ها صورت گیرد و اگر مشکلی وجود دارد برای رفع آن اقدام شود و پس از انجام تمام کارها خوزستان را ترک خواهیم کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها