أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۰۵۴۳
زمان انتشار: ۱۱:۵۰     ۰۴ شهريور ۱۳۹۵
هوشنگ گلمکانی، منتقد سینما جمعه ۵ شهریور ماه در برنامه سینمایی «هفت» جمعه با مسعود فراستی مناظره خواهد کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، پس از حواشی پیش آمده در قسمت قبل برنامه سینمایی «هفت» و انتقادات مسعود فراستی و بهروز افخمی به سیاست های مجله «فیلم» و هوشنگ گلمکانی، این منتقد سینما با حضور در قسمت آینده این برنامه به این انتقادات پاسخ می دهد.

برنامه سینمایی «هفت» با اجرا و سردبیری بهروز افخمی جمعه ۵ شهریور ماه ساعت ۲۳:۱۵ روی آنتن شبکه سه سیما می رود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
نیره پیشرو
Iran, Islamic Republic of
۰۴:۲۰ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
۰
۰
ایران متمدن؟! یعنی اتوبان نشانه ی مدنیت است؟
ایران بدبخت؟! در اینجا اشاره ای تاسف بار به فیلم های آقای کیارستمی درکنار واژه های ایران بدبخت و فیلم های جشنواره ای شد. آیا شما در فیلم "خانه دوست کجاست؟" بدبختی دیدید؟ در فیلم "باد مارا خواهد برد" چطور؟ این فیلم ها سرشار از احترام به فرهنگ بومی جوامعی ست که با وجود دور دستی و پراکندگی جغرافیایی از فطرت مردمی پاک زاییده شده است. متفکران در جای جای دنیا تشنه تماشای روابط خالص و عمیقی و اصیلی ست که آقای کیارستمی از انسانها با یکدیگر و طبیعت پیرامونشان به نمایش گذاشته است.
شاید منظور شما از ایران متمدن همین روابط بوالهوسانه ای ست که امروزه با کالاها و تفکرات جوامعی که بنا به سرنوشت و روندی خاص تولید کننده آن شده اند، برقرار کرده ایم؟ شما می خواهید چنین دستاوردی را به جوامع هنری دنیا عرضه کنید؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها