أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۰۵۵۵
زمان انتشار: ۱۳:۰۵     ۰۴ شهريور ۱۳۹۵


به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش، تمرینات سخت بدنسازی پرسپولیس در تعطیلات لیگ صدای اعتراض برخی بازیکنان این تیم را در آورده و بیشتر آنها بابت فشاری که به بدن‌های‌شان می‌آید ناراحتند و مدام غر می‌زنند. با این حال مارکو استیلینوویچ مربی بدنساز و سختکوش پرسپولیس که با وجود ظاهر نه چندان درشتش عضلات محکمی دارد و وزنه‌های بزرگی جابه‌جا می‌کند در جواب منتقدان پستی از محمد علی کلی قهرمان فقید بوکس سنگین وزن در اینستاگرامش گذاشته تا نشان دهد کارش را درست پیش می‌برد. مارکو به نقل از کلی نوشته: «متنفر بودم از اینکه هر دقیقه تمرین کنم اما به خودم می‌گفتم تمرین را ترک نکن و از این کار دست نکش تا در بقیه عمرت مثل یک قهرمان زندگی کنی.» جالب اینکه عکس مارکو در این پست حین دویدن خندان است اما بازیکنان عصبانی و اخم کرده‌اند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها