أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۹۰۵۶۲
زمان انتشار: ۱۳:۱۱     ۰۴ شهريور ۱۳۹۵

به گزارش پایگاه 598، ملی پوش تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان تاکید دارد که بازیکنان انگیزه زیادی برای کسب قهرمانی در بازی امروز مقابل عمان دارند.

به گزارش بانک ورزش، فرید بلوکباشی در ابتدا گفت: همانطور که همه می دانند در چند سال اخیر مهم ترین حریف ما تیم ملی ژاپن بوده است، چراکه این تیم هم بازیکنان خوبی دارد و هم اینکه در سطح جهانی بازی می کند و بطورکلی پیروزی مقابل این تیم برایمان بسیار مهم بود.

وی ادامه داد: کادرفنی تیم ملی تاکتیک بسیار خوبی در این بازی برای ما درنظر گرفته بود و با اجرای خواسته های تاکتیکی مربیان موفق شدیم ژاپن را با گل های زیادی که به ثمر رساندیم، شکست دهیم.

ملی پوش کشورمان افزود: در واقع امروز گام نهایی را در پیش داریم و باید به مصاف تیم ملی عمان برویم. بدون شک هدف همه ما پیروزی مقابل عمان و کسب قهرمانی این رقابتها است و به همین دلیل در بازی امروز همه تلاش خود را انجام خواهیم داد.

بلوکباشی در پایان گفت: از فدراسیون فوتبال به دلیل برگزاری اردوهای منظم تشکر می کنم که باعث شده با آمادگی کامل در این مسابقات حاضر شویم. جام قاره آسیا تا اینجا که تورنمنت بسیار خوبی برای آماده سازی و هماهنگی هرچه بیشتر بین تیم ملی و بازیکنان بوده و امیدوارم علاوه بر پیروزی مقابل عمان، قهرمانی های زیادی برای کشور عزیزمان بدست بیاوریم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها