أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۰۵۶۶
زمان انتشار: ۱۳:۲۷     ۰۴ شهريور ۱۳۹۵
تیم‌های امداد و نجات همچنان برای یافتن نجات یافتگان از زلزله سهمگین روز گذشته در مناطق مرکزی ایتالیا به تلاش خود ادامه می‌دهند.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، مقام‌های رسمی ایتالیا اعلام کرده‌اند که تعداد تلفات ناشی از زلزله روز چهارشنبه در بخش های مرکزی این کشور به بیش از 247 نفر افزایش یافته است.

هتلی در شهر آماتریس به طور کامل تخریب شده و از 70 میهمانی که در این هتل حضور داشته اند، تاکنون تنها اجساد مربوط به 7 نفر پیدا شده است.

زلزله 6.2 ریشتری که کانون اصلی آن در 140 کیلومتری شهر رم پایتخت ایتالیا بوده، به قدری قدرتمند بوده است که در بولونیا و ناپل نیز احساس شده است.

نیروهای امداد و نجات، بسیاری از بازماندگان زلزله اخیر ایتالیا را در چادر اسکان داده‌اند. امدادگران توانستند یک دختر 10 ساله را پس از آنکه 17 ساعت زیر آوار گرفتار شده بود، زنده از زیر خرابی های یک ساختمان نجات دهند.

کابینه ایتالیا قرار است امروز پنجشنبه تشکیل جلسه دهد و درباره تدابیر لازم برای کمک رسانی به مناطق آسیب دیده تصمیم گیری نماید.

آخرین زلزله سهمگین در ایتالیا مربوط به سال 2009 میلادی در شهر لاکوییلا بوده است. در این حادثه بیش از 300 نفر جان خود را از دست دادند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها