أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۰۵۸۲
زمان انتشار: ۱۴:۵۰     ۰۴ شهريور ۱۳۹۵
مدير شبكه مستند گفت: در نظر داريم تا در ۵ محور انقلاب اسلامي، كمك به كاهش آسيب‌هاي اجتماعي، اقتصاد، ايران و سبك زندگي ايراني و اسلامي توليد محتوا داشته باشيم.

به گزارش پایگاه 598، سليم غفوري در گفتگو با نسيم، درباره برناهم هاي شبكه مستند براي توليد مستند با موضوعات مختلف گفت: در نظر داريم تا در 5 محور انقلاب اسلامي، كمك به كاهش آسيب هاي اجتماعي، اقتصاد، ايران و سبك زندگي ايراني و اسلامي توليد محتوا داشته باشيم كه البته هر كدام از اين حوزه ها خود شامل زيرشاخه هاي متعددي هستند.

وي با اشاره به حوزه انقلاب اسلامي ادامه داد: اين حوزه شامل انقلاب، دفاع مقدس، تحولات منطقه و شناخت فضاي بين المللي و جهاني است؛ همچنين حوزه كمك به كاهش آسيب هاي اجتماعي شامل طلاق، اعتياد، فرهنگ اجتماعي و اخلاق اجتماعي خواهد بود.

مدير شبكه مستند اظهار داشت: حوزه اقتصاد نيز شامل توليدات ما در بخش هاي كشاورزي و صنعت است و همچنين حمايت از مصرف كالاي ايراني، مبارزه با قاچاق را نيز در بر مي گيرد.

غفوري تصريح كرد: در موضوع ايران به مباحث مختلفي از جمله تاريخ ايران، قوميت ايران، آداب و رسوم ايران، فضاي گردشگري و توريستي ايران پرداخته مي شود.

وي تصريح كرد: در نظر داريم تا در محورهاي گفته شده توليد مستند داشته باشيم و همچنين از مستندهاي ساخته شده توسط ساير نهادها استفاده كنيم و تلاش داريم آنتن مناسبي را در شبكه مستند داشته باشيم.

مدير شبكه مستند درباره عدم پخش مستندها از شبكه مستند گفت: كارهايي است كه قرار است از رسانه ملي پخش شود، كيفيت و محتواي آنها بسيار مهم است؛ از سوي ديگر فرمت شبكه مستند HD است و آثار بايد با چنين فرمتي باشند كه بتوانيم آنها را پخش كنيم. با اين حال متاسفانه آثاري كه توليد مي شود از لحاظ كيفيت و محتوا در جايگاه مطلوبي قرار ندارند، البته اين مسئله براي پخش در فضاي مجازي ايجاد مشكل نمي كند، ولي براي پخش از رسانه ملي اينگونه نيست.

غفوري خاطر نشان كرد: برخي از آثار هم ممكن است نكاتي را كه از لحاظ محتوايي بايد داشته باشد كه براي پخش از رسانه ملي مناسب نباشد، از اين رو بايد آثار توليد شده براي پخش از رسانه ملي داراي كيفيت بالا و محتواي مناسب باشند. با اين حال تلاش مان اين است كه در شبكه مستند اگر آثاري از سطح كيفيت خوب و محتواي مناسب برخوردار باشند، پخش كنيم و در اين مدت نيز اينگونه بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها