امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۹۰۵۸۶
زمان انتشار: ۱۴:۵۵     ۰۴ شهريور ۱۳۹۵
جنگنده‎هاي ائتلاف عربي به سركردگي عربستان صبح امروز صنعاء پايتخت يمن را بمباران كردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پايگاه خبري اليوم السابع، هواپيماهاي جنگي ائتلاف عربي بعد از شكست مشورت ها در كويت پايگاه زرهي انصارالله و مركز نظامي مجاور آن و پادگان الجبل الاسود در منطقه عصر در ورودي غربي پايتخت يمن و همچنين پادگان الصيانه در منطقه الحصبه در شمال صنعا را بمباران كردند.

شاهدان گفتند كه صداي 9 انفجار قوي در اطراف صنعا شنيده شد و آنان شاهد هواپيماهاي جنگي بودند كه در ارتفاع پايين در آسمان صنعا پرواز مي كردند.

حمله ائتلاف عربي به سركردگي عربستان امروز در حالي صورت گرفته كه هياتي آمريكايي روز گذشته وارد رياض شده تا در باره راه حل هاي بحران يمن و سوريه با مقامات سعودي بحث و تبادل نظر كنند.

ناظران مي گويند موفقيت هايي كه جبهه مقاومت مردمي يمن در روزهاي اخير كسب كرده غربي ها را دچار سردرگمي كرده است.وزيران خارجه كشورهاي عضو شوراي همكاري خليج فارس امروز پنجشنبه قرار است با وزير خارجه آمريكا در جده نشست برگزار كنند.

اسماعيل ولد الشيخ احمد نماينده دبير كل سازمان ملل در امور يمن نيز به منظور شركت در اين نشست گفت كه براي گفت و گو در باره آخرين تحولات مذاكرات صلح يمن در كويت و طرح هاي پيش رو براي آينده اين كشور خواستار برگزاري اين نشست شديم.

اين در حالي است كه عربستان پس از 17 ماه حمله به يمن، علاوه بر آن كه نتوانسته از قدرت نيروهاي انصار الله يمن و علي عبدالله صالح رئيس جمهوري پيشين اين كشور بكاهد، تلفات بسيار زياد نظامي، اقتصادي و سياسي را متحمل شده است.

در جريان اين جنگ نابرابر زير ساخت هاي يمن تقريبا به صورت كامل تخريب شده است، به طوري كه طي اين مدت، بيش از 6 هزار و 500 تن كشته و بيش از دو ميليون و 500 هزار تن ديگر آواره شدند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها