امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۹۰۵۸۸
زمان انتشار: ۱۴:۵۸     ۰۴ شهريور ۱۳۹۵
رئيس سازمان امداد و نجات با اشاره به فوت نزديك به سيصد نفرازمردم ايتاليا، گفت: از طريق فدراسيون بين‌المللي صليب سرخ آمادگي خود را جهت اعزام نيروهاي امدادي به اين كشور اعلام كرده‌ايم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از نسيم، ناصر چرخساز گفت: پس از وقوع زمين لرزه 6.2 ريشتري ايتاليا تاكنون، بيش از 139 پس‌لرزه در اين منطقه به وقوع پيوسته و تاكنون247 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

وي خاطر نشان ساخت تاكنون 368 نفر مصدوم و 90 نفر مفقود شده‌اند و لذا، سازمان امداد و نجات هلال احمر آمادگي دارد كه اقدامات لازم را جهت كمك به حادثه‌ديدگان انجام دهد.

چرخساز با اشاره به اينكه به فدراسيون صليب‌سرخ ايتاليا اعلام كرديم كه آمادگي لازم را براي كمك به مردم حادثه ديده اين كشور داريم، گفت: تاكنون پاسخي در اين ارتباط براي ما ارسال نشده است.

وي در پايان تاكيد كرد: در صورت اعلام نياز كشور ايتاليا، هم از جهت اعزام امدادگر، نجات‌گر و هم از لحاظ ارسال اقلام امدادي آمادگي كامل داريم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها