أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۰۵۹۵
زمان انتشار: ۱۵:۱۲     ۰۴ شهريور ۱۳۹۵
نماينده مردم اردبيل، نير، نمين و سرعين در مجلس شوراي اسلامي گفت: به خاطر تعلل و تاخيري كه وزارت راه و شهرسازي در تكميل پروژه راه‌آهن اردبيل داشته سعي مي‌كنيم تا وزير راه و شهرسازي را استيضاح كنيم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس از اردبيل، محمد فيضي صبح امروز در جلسه شوراي اداري استان اردبيل اظهار كرد: ما در چند ماه اخير نسبت به اصلاح بودجه اقدام كرديم و تمام تلاشمان را به كار گرفتيم تا دولت به راحتي بتواند بودجه امسال را تدوين كرده و نسبت به هزينه‌كرد آن براساس قوانين اقدام كند.

وي با انتقاد از بي‌توجهي وزير راه و شهرسازي نسبت به تكميل پروژه راه‌آهن اردبيل تصريح كرد: ما تا استيضاح وزير راه در اين باب جلو خواهيم رفت چرا كه وزارت راه و شهرسازي به تعهدات خود عمل نكرده و ما با يك شرايط تبعيض‌آميزي در اين حوزه روبه‌رو هستيم.

نماينده مردم اردبيل، نير، نمين و سرعين در مجلس شوراي اسلامي گفت: به خاطر تعلل و تاخيري كه وزارت راه و شهرسازي در تكميل پروژه راه‌آهن اردبيل داشته سعي مي‌كنيم تا وزير راه و شهرسازي را استيضاح كنيم.

فيضي بيان كرد: در حالي كه راه‌آهن قزوين ـ رشت تا اتصال به آستارا و از طرفي راه‌آهن تبريز ـ باكو در دستور كار است متاسفانه راه‌آهن اردبيل در اين ميان معلق مانده و كار خاصي براي تكميل آن انجام نشده است.

وي با بيان اينكه همچنان راه‌آهن اردبيل و پتروشيمي پروژه‌‌هاي بر زمين مانده هستند كه كار خاصي براي تكميل آنها انجام نشده است، گفت: ما از اين تاخيرها و تعلل‌ها در دولت يازدهم تعجب مي‌كنيم.

دعواي تركان با نعمت‌زاده انگيزه راي به منطقه آزاد را تا نصف كاهش داد

دبير كميسيون برنامه و بودجه مجلس شوراي اسلامي با انتقاد از اختلاف نظر تركان با وزير صنعت، معدن و تجارت و اظهارات عجيب تركان در آستانه طرح لايحه منطقه آزاد تجاري در مجلس گفت: دعواي تركان با نعمت‌زاده سبب شده است كه در مجلس انگيزه‌هايي كه براي راي دادن به لايحه منطقه آزاد بود به حداقل برسد به طوري كه نيمي از اين راي‌هاي مثبت تغيير پيدا كرده است.

فيضي در مورد لغو كنسرت‌ها نيز ادامه داد: همان طوري كه رئيس جمهور اظهار كردند ايجاد فضاي نشاط اجتماعي حق ملت است و هيچ كس حق ندارد خلاف قانون در اين موضوع عمل كند و ما انتظار داريم وزير ارشاد قاطعانه در اين زمينه عمل كند و اگر برگزاري كنسرت موسيقي غيرشرعي است به مردم شفاف و روش دليل اين كار را اعلام كند تا جلوي برخي از اقدامات غيرقانوني گرفته شود.

وي افزود: به معناي واقعي همه اهالي موسيقي در اين زمينه سرگردان هستند و به صورت شفاف در اين زمينه اظهارنظرها انجام نمي‌شود.

نماينده مردم اردبيل، نير، نمين و سرعين در مجلس شوراي اسلامي از وزير ارشاد خواست تا دليل لغو شدن 30 نشريه را در اردبيل اعلام كنند و با ادامه چاپ و انتشار آنها موافقت شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها