امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۹۰۶۰۴
زمان انتشار: ۱۵:۱۹     ۰۴ شهريور ۱۳۹۵
نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: آمار بیکاری در این شهرستانها بیش از میزان اعلام شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، «احمد عَدَل هاشمی‌پور» در نشست کارگروه اشتغال استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: امروز سونامی بیکاری بوجود آمده که امیدوارم هم سفر هیئت دولت و وزیر کار در کاهش این مشکل تأثیرگذار باشد.

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین درخواست مردم این استان به‌ویژه جوانان از مسئولان رفع بیکاری و ایجاد اشتغال است به طوری‌که بیش از 90 درصد جوانان مراجعه‌کننده به نماینده مجلس درخواست کار دارند.

نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پروژه‌های اقتصادی نیمه‌تمام و راکد بزرگی در این استان وجود دارد که به‌طور حتم با نگاه ویژه دولت برای برطرف کردن موانع اجرایی شدن این پروژه‌ها شاهد کاهش بیکاری در استان خواهیم بود.

وی یادآور شد: دولت در سی‌امین سفر استانی خود به استان کهگیلویه و بویراحمد مصوبات خوبی را پیش‌بینی کرده که در صورت اجرایی شدن شاهد توسعه بیش از پیش استان خواهیم بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها